No SSO cookie

UE ameninta industria auto cu reglementarea emisiilor de dioxid de carbon

voteaza
(0/ 0)
UE ameninta industria auto cu reglementarea emisiilor de dioxid de carbon
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Comisia Europeana a amenintat marti constructorii de automobile ca, in cazul in care angajamentelor voluntare de reducere a emisiilor de dioxid de carbon (CO2) nu vor fi respectate, nu va ezita sa recurga la reglementarea acestei probleme, informeaza AFP.

 
 
Obiectivul pe care si l-au asumat voluntar constructorii auto este ca in jurul anilor 2008-2009 sa se ajunga la un grad mediu de poluare de 140 grame de CO2 pentru fiecare kilometru parcurs.

Comparativ, in anul 2004 automobile comercializate in Europa de constructorii europeni emiteau, in medie, 161 de grame de CO2 pe kilometru, cele produse de constructorii japonezi 170 de grame de CO2 pe kilometru si cele produse de firmele sud-coreene 168 de grame de CO2 pe kilometru.

"Ne asteptam ca industria auto sa-si respecte aceste angajamente. In caz contrar, Comisia nu va ezita sa inlocuiasca morcovul cu un bat, ceea ce s-ar putea traduce prin adoptarea unei reglementari", a precizat Gregor Kreuzhuber, purtator de cuvant al Comisarului european pentru industrie, Guenter Verheugen.

Autovehiculele detinute de persoanele particulare sunt responsabile pentru aproximativ 10 la suta din emisiile de CO2 ale Uniunii Europene, care la semnarea protocolului de la Kyoto s-a angajat, la randul sau, ca pana in anul 2012 sa-si reduca emisiile de gaze cu efect de sera la un nivel inferior cu opt procente fata de cel din 1990. Trebuie precizat insa ca acest angajament este valabil pentru cele 15 "vechi" state membre UE si nu include si cele zece "noi" state membre care au aderat la UE in 2004.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1653 :: 17.76MB