No SSO cookie

UE ameninta industria auto cu reglementarea emisiilor de dioxid de carbon

voteaza
(0/ 0)
UE ameninta industria auto cu reglementarea emisiilor de dioxid de carbon
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Comisia Europeana a amenintat marti constructorii de automobile ca, in cazul in care angajamentelor voluntare de reducere a emisiilor de dioxid de carbon (CO2) nu vor fi respectate, nu va ezita sa recurga la reglementarea acestei probleme, informeaza AFP.

 
 
Obiectivul pe care si l-au asumat voluntar constructorii auto este ca in jurul anilor 2008-2009 sa se ajunga la un grad mediu de poluare de 140 grame de CO2 pentru fiecare kilometru parcurs.

Comparativ, in anul 2004 automobile comercializate in Europa de constructorii europeni emiteau, in medie, 161 de grame de CO2 pe kilometru, cele produse de constructorii japonezi 170 de grame de CO2 pe kilometru si cele produse de firmele sud-coreene 168 de grame de CO2 pe kilometru.

"Ne asteptam ca industria auto sa-si respecte aceste angajamente. In caz contrar, Comisia nu va ezita sa inlocuiasca morcovul cu un bat, ceea ce s-ar putea traduce prin adoptarea unei reglementari", a precizat Gregor Kreuzhuber, purtator de cuvant al Comisarului european pentru industrie, Guenter Verheugen.

Autovehiculele detinute de persoanele particulare sunt responsabile pentru aproximativ 10 la suta din emisiile de CO2 ale Uniunii Europene, care la semnarea protocolului de la Kyoto s-a angajat, la randul sau, ca pana in anul 2012 sa-si reduca emisiile de gaze cu efect de sera la un nivel inferior cu opt procente fata de cel din 1990. Trebuie precizat insa ca acest angajament este valabil pentru cele 15 "vechi" state membre UE si nu include si cele zece "noi" state membre care au aderat la UE in 2004.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1863 :: 22.17MB