No SSO cookie

Tuning audio MINI Clubman JCW

voteaza
(0/ 0)
Tuning audio MINI Clubman JCW
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Tunerul Wimmer RS impreuna cu Mac Audio au facut din MINI Clubman JCW o masina cu multi decibeli

 
 

Mac Audio, un producator de amplificatoare si difuzoare, impreuna cu firma germana de tuning  Wimmer RS au facut din Mini Clubman John Cooper Works [JCW] un automobil de expozitie.

Si nu blonda din imagini este punctul forte al acestui autovehicul, ci sistemul audio, care a fost personalizat de Mac Audio cu echipa proprie de instalare condusa de Nic Konig.

Masina britanica a fost captusita cu material izolant Dynamat Xtreme pentru a elimina vibratiile si zgomotele, i s-au pus baterii suplimentare, condensatori tampon si cabluri Stinger.

Sistemul audio cuprinde difuzoare fata, spate Mac Audio Star X  2.16, un bas handmade echipat cu 3 x Mac Audio STX Reference-Woofer si 6 Micro amplificatoare Seria X, cu o putere maxima de 3900 Watt.

Piesa centrala a sistemului este o unitate Audiovox VME 9325BTA, care permite utilizatorului sa controleze sistemul utilizand iPod, iPhone, USB, DVB-T si Bluetooth prin touchscreen.

Firma de tuning Wimmer RS a fost responsabila de exterior si de modificarile de performanta, care includ un upgrade al software-ului ECU si un nou sistem de evacuare sport, care ridica puterea masinii la 230 CP.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.2176 :: 22.21MB