Firma de tuning Anderson Germany ne prezinta cel de-al doilea Ferrari 599 pe care l-au personalizat.
Desi se aseamana cu modelul pe care ni l-au prezentat in martie, noul Ferrari difera la interior, unde tunerul german a pus piele rosie matlasata in combinatie cu piele neagra cu cusaturi rosii.
In plus, schimbatorul de viteze, manerele usilor, pragurile si consola centrala au fost fabricate in intregime din fibra de carbon, pentru a reduce greutatea masinii.
La exterior, tunerul din Dusseldorf a vopsit 599 in negru cu dungi rosii contrastante. Modelul Ferrari 599 primeste de asemenea, un aero kit realizat din fibra de carbon, impreuna cu etriere de frana rosii si un nou set de jante de 21 inch, negru lucios, cu o margine rosie.
Cea mai importanta modificare este insa sub capota, unde Anderson Germany a modificat software-ul ECU al motorului V12 si a adaugat un sistem de evacuare sport care duce puterea masinii pana la 674 de cai putere, care permite Ferrari 599 sa ajunga de la 0-100 km/h in putin peste 3 secunde.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de bogdan7817 2 December 2011 23:32
dupa ce ca si fara tunnig arata bine acum arata perfect
scris de ovyy 30 November 2011 13:20
Interiorul arata bine si imi plac nuantele de negru si rosu.
scris de carmenflorin 29 November 2011 17:07
un performer rapid si rafinat ....intr -un cuvant BESTIALA
scris de ovyy 29 November 2011 16:15
Cei 674 de cai putere ii da si mai multa putere.
scris de sims 29 November 2011 15:45
chemati-l pe batman i-a venit masina :)
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!