No SSO cookie

TTRS - Audi TT pe steroizi!

voteaza
(0/ 0)
TTRS - Audi TT pe steroizi!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Conform celor de la Audi, capitolul TT al cartii lor nu e nici pe departe incheiat...

 
 
Daca unii credeau ca modelul TTS de 269 de CP dezvaluit la Detroit reprezinta apogeul dezvoltarii lui Audi TT, iata ca evolutia continua prin aparitia lui Audi TTRS. Crezut initial ca va fi echipat cu "maretul" V8 de 4.2 litri, recent a fost dezvaluit faptul ca modelul va fi "condus" de motorul de 2.5 litri dotat cu 5 cilindri, scotand la bataie 350 de CP. Dotat cu o cutie manuala in 6 trepte, modelul reuseste impresionabila performanta de a nu lasa cronometrul a bate secunda 5 in goana 0-100 km/h rivalizand cu puternicul R8, insa mai mult ca sigur, producatorul german va limita viteza noului model la 250 km/h pentru a nu depasi performantele super-masinii, care reuseste sa bata pragul de 300 km/h. Desi un pret nu a fost inca "batut in cuie", ne putem orienta in functie de modelul TTS care va iesi la vanzare in vara acestui an, purtand o eticheta de 32.000 euro (100.000 RON), iar TTRS-ul, care este programat sa ajunga in saloanele auto un an mai tarziu va ridica cu siguranta stacheta plasata de predecesorul sau. Cu siguranta o veste care va genera cu siguranta entuziasm pe scara larga, trebuie sa ne intrebam insa daca modelul prevestit va marca sfarsitul seriei TT? Cunoscandu-i insa pe nemti, in special pe excentricii de la Audi, raspunsul rostit este nu...sa fie oare asa?

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3626 :: 22.19MB