No SSO cookie

Trei stele EuroNCAP pentru Dacia Sandero

voteaza
(0/ 0)
Trei stele EuroNCAP pentru Dacia Sandero
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dacia Sandero a primit trei stele din cinci la testele de impact pentru siguranta adultilor efectuate de organizatia independenta EuroNCAP

 
 
Dacia Sandero a primit trei stele din cinci la testele de impact pentru siguranta adultilor efectuate de organizatia independenta EuroNCAP. Acest punctaj a fost obtinut de versiunea cu minime dotari, insa cea care avea si airbag-uri laterale pentru cap si torace a primit punctaj mai bun, echivalentul a patru stele, mentioneaza organizatia.

Sandero in varianta de baza a primit trei stele la testele de impact frontal si lateral pentru siguranta adultilor. Versiunea cu echipamente aditionale, inclusiv airbaguri laterale, a primit echivalentul a patru stele, iar EuroNCAP isi exprima dezamagirea ca acest pachet suplimentar de echipari nu e oferit in toate variantele standard, pentru siguranta suplimentara pe care o ofera pasagerilor adulti.

Cei de la EuroNCAP spun ca o serie de elemente ale bordului ar putea fi modificate, pentru a nu cauza rani la genunchi si picioare celor care stau in fata in cazul unui impact. In varianta cu dotari minime, airbag frontal pentru sofer si pasager, masina a primit 24 de puncte la protectia adultilor, adica trei stele. In versiunea cu safety pack, dotata si cu doua airbag-uri laterale pentru torace si cap, protectia s-a dovedit a fi mult mai buna pentru sofer si pasager in zona pieptului si abdomenului. In aceasta versiune, masina a primit 31 de puncte.


EuroNCAP a testat un Sandero cu motor 1,5 litri diesel, iar masina a obtinut o singura stea, din patru posibile la testele de impact cu pietonii, rezultat prezentat ca fiind nesatisfacator de catre EuroNCAP care spune ca bara fata si capota produc rani pietonilor si astfel nu au obtinut puncte in cadrul testului.

La protectia copiilor, Sandero a obtinut un punctaj bun, patru stele din cinci posibile, iar airbagul pasagerului poate fi dezactivat pentru a putea fi montat un scaun de copil. Totusi, informatiile legate de statutul airbag-ului nu sunt suficient de clare pentru sofer, care nu poate stii cu usurinta daca airbag-ul este activat sau dezactivat. In plus "eticheta de avertizare privind pericolele folosirii unui scaun pentru copii cu orientare spre spate, fara dezactivarea in prealabil a airbag-ului, a fost neclara si neatasata definitiv".

EuroNCAP (European New Car Assessment Programme) este un organism european independent, infiintat in anul 1997, care realizeaza teste de impact pentru determinarea gradului de siguranta al masinilor noi. EuroNCAP este sustinut de sapte guverne europene, de Comisia Europeana si de cateva asociatii ale consumatorilor din tarile UE.

Logan sedan a fost primul model Dacia testat de EuroNCAP si a obtinut tot trei stele la testele de protectie a pasagerilor adulti. Sandero a obtinut totusi rezultate mai bune la toate categoriile. Logan primise 19 puncte la siguranta adultilor, 31 de puncte la siguranta copiilor si cinci puncte la testele de siguranta pietonilor. Sandero a primit 38 de puncte la siguranta copiilor si sase la siguranta pietonilor. La testele de protectie a adultilor, Sandero a obtinut 24 de puncte pentru varianta cu minime dotari si 31 de puncte pentru cea cu airbag-uri in plus.

EuroNCAP a testat in aceasta ultima sesiune 12 masini, dintre care opt modele au luat maximul de cinci stele la testele de protectia adultilor. In afara de Sandero, alte trei modele au luat mai putin de cinci stele: Ford Ranger (doua stele), Ford Ka si Mercedes - Benz Viano (4 stele). Intre masinile care au acumulat maximul de cinci stele se numara: Ford Fiesta, Volkswagen Golf VI, Renault Megane III si Opel Insignia.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2446 :: 17.87MB