No SSO cookie

Trei noi acorduri de colaborare intre Fiat si Tata

voteaza
(0/ 0)
Trei noi acorduri de colaborare intre Fiat si Tata
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Grupurile Fiat si Tata au anuntat ieri, 25 iulie 2006, semnarea unor acorduri de colaborare industriala pentru producerea de autovehicule, motoare si piese de schimb pentru piata indiana si pentru export.

 
 
Autoturismele Fiat si Tata vor fi produse in uzina de la Ranjangaon (Maharastra). Printre altele, Fiat va introduce in productie noul Grande Punto si un autoturism in trei volume pentru segemntul C - D200. Se estimeaza ca volumul de productie anual va ajunge la 100 000 de autoturisme si 250 000 de motoare si piese de schimb. De asemenea, cele doua grupuri si-au anuntat intentia de a realiza un studiu de fezabilitate pentru o posibila colaborare industriala in America Latina. Studiul va dura 60 de zile si se va focaliza pe posibilitatea de a produce la uzina Fiat din Cordoba - Argentina, diverse autovehicule, in principal SUV-uri si Pick-upuri. Vehiculele vor fi destinate pietelor din America Latina dar si exporturilor. Tata Motors este cel mai mare producator de autovehicule din India, inregistrand venituri de circa 5.5 miliarde de dolari in anul fiscal 2005-2006. Cu peste 3 milioane de autovehicule vandute, Tata este lider de piata in sectorul vehiculelor comerciale din India si al doilea producator de autoturisme din aceeasi tara.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2647 :: 17.84MB