No SSO cookie

Trei noi acorduri de colaborare intre Fiat si Tata

voteaza
(0/ 0)
Trei noi acorduri de colaborare intre Fiat si Tata
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Grupurile Fiat si Tata au anuntat ieri, 25 iulie 2006, semnarea unor acorduri de colaborare industriala pentru producerea de autovehicule, motoare si piese de schimb pentru piata indiana si pentru export.

 
 
Autoturismele Fiat si Tata vor fi produse in uzina de la Ranjangaon (Maharastra). Printre altele, Fiat va introduce in productie noul Grande Punto si un autoturism in trei volume pentru segemntul C - D200. Se estimeaza ca volumul de productie anual va ajunge la 100 000 de autoturisme si 250 000 de motoare si piese de schimb. De asemenea, cele doua grupuri si-au anuntat intentia de a realiza un studiu de fezabilitate pentru o posibila colaborare industriala in America Latina. Studiul va dura 60 de zile si se va focaliza pe posibilitatea de a produce la uzina Fiat din Cordoba - Argentina, diverse autovehicule, in principal SUV-uri si Pick-upuri. Vehiculele vor fi destinate pietelor din America Latina dar si exporturilor. Tata Motors este cel mai mare producator de autovehicule din India, inregistrand venituri de circa 5.5 miliarde de dolari in anul fiscal 2005-2006. Cu peste 3 milioane de autovehicule vandute, Tata este lider de piata in sectorul vehiculelor comerciale din India si al doilea producator de autoturisme din aceeasi tara.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2466 :: 22.17MB