No SSO cookie

Toyota reduce cifra vanzarilor pentru 2011

voteaza
(0/ 0)
Toyota reduce cifra vanzarilor pentru 2011
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Toyota a anuntat targetul vanzarilor pentru anul viitor, iar cifrele sunt sensibil mai mici.

 
 
Potrivit Reuters, Toyota a dat putin inapoi, anuntand cifra tinta de vanzari pentru anul viitor.


Multumita vanzarilor in crestere usoara, de pe piata SUA, planul japonezilor pentru 2011 a scazut sensibil,  de la 8 milioane vehicule, la 7,8 milioane.
Si daca se va intampla asa, va fi al treilea an consecutiv, cand Toyota scade cu putin sub 8 milioane, excluzand vanzarile Daihatsu si Hino Motors.


Raportul are ca sursa o publicatie japoneza, care la randul ei a citat o sursa anonima din cadrul companiei. Toyota nu-si face publice planurile de vanzari.


Reuters afirma ca in primele 10 luni ale anului 2010, japonezii au reusit sa atinga productia intregului an 2009, adica 6,37 milioane vehicule.
Cifra finala pentru anul in curs se asteapta sa fie una care sa marcheze prfitul, si reprezinta totdata baza pentru planurile anului viitor. Dar cum programele de reinnoire a parcurilor auto, si stimulentele guvernamentale speciale pentru vehicule hibrid si electrice,  s-au cam sfarsit, Reuters afirma ca vanzarile celor trei mari producatori japonezi au scazut considerabil, pe acestfinal de an.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.9274 :: 17.86MB