No SSO cookie

Toyota recompenseaza Toyota Focsani cu Premiul European pentru Satisfactia Consumatorului

voteaza
(0/ 0)
Toyota recompenseaza Toyota Focsani cu Premiul European pentru Satisfactia Consumatorului
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Toyota Focsani s-a numarat printre cei 41 de retaileri care au primit cea mai inalta distinctie la Toyota "Ichiban" - Premiul European pentru Satisfactia Consumatorului

 
 
Toyota Focsani s-a numarat printre cei  41 de retaileri care au primit cea mai inalta distinctie la Toyota "Ichiban" - Premiul European pentru Satisfactia Consumatorului - in cadrul unei ceremonii desfasurate pe data de 3 mai la Reichstag, Berlin.


Toyota Focsani a fost recompensata pentru performantele exceptionale obtinute in Satisfactia Consumatorului, atat in zona de vanzari cat si in cea de post-vanzari . Premiul a fost decernat Domnilor Gheorghe Bercuci si Alin Bercuci, de catre Didier Leroy, President & CEO al Toyota Motor Europe.
 

Aproximativ 2.600 de retaileri europeni au fost evaluati cu privire la rezultatele lor  printr-o monitorizare continua a  performantei ,  care este inclusa in standardele companiei.  Pe baza unui set de criterii de selectie, 41 de retaileri au primit distinctia recunoasterii la nivel european de catre Toyota
"Premiul Ichiban reprezinta recunoasterea formala a performantelor obtinute in practicarea filozifiei  Toyota ,"clientul pe primul loc" . Fiecare membru al echipei Toyota se angajeaza sa obtina mereu  cele mai bune performante, iar retailerii nostri se straduiesc  sa ofere clientului cea mai buna experienta. Ne bazam pe faptul ca retailerii care au castigat distinctia Ichiban vor constitui un exemplu de urmat in satisfactia deplina a clientului!" a spus Didier Leroy in cadrul ceremoniei.


"Suntem deosebit de onorati de faptul ca un partener al Toyota Romania a obtinut premiul Ichiban. Aceasta este confirmarea eforturilor intregii retele Toyota, indreptate spre obtinerea satisfactiei depline a clientilor nostri", a declarat Camelia Strete, Senior Customer Satisfaction Manager.
"Ichiban" este un cuvant japonez, imprumutat din sintagma "Okyakusama Ichiban" care inseamna "Clientul pe primul loc" . De la prima ceremonie a Premiilor Ichiban desfasurata in 2006 si pana in prezent, performantele retailerilor Toyota s-au imbunatatit cu 21% in Vanzari si 14% in servicii de post vanzare.


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Toyota Yaris 1.33 Dual VVT-i Multidrive S

    Toyota Yaris 1.33 Dual VVT-i Multidrive S

    Dacă vă doriți ca viitoarea mașină să aibă costuri de întreținere foarte reduse și veți petrece alături de ea mai mult timp în oraș, Yaris este alegerea perfectă, completată de prezența unui design modern și tineresc

  • Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Atletic și sportiv, design-ul plin de viață și rafinat al modelului C Coupe face o impresie foarte bună pe șosea și întruchipează luxul modern

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2050 :: 18.68MB