No SSO cookie

Toyota Prius este "Masina Anului 2004 în America de Nord"

voteaza
(0/ 0)
Toyota Prius este "Masina Anului 2004 în America de Nord"
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Competiţia "Maşina Anului 2004 în America de Nord" a fost câştigată de Toyota Prius, acesta fiind primul model hibrid care primeşte acest titlu. Rezultatele competiţiei au fost anunţate în cadrul Salonului Auto de la Detroit, după ce membrii ai juriului au selectat trei automobile finaliste.

 
 
[poza1s]Cei 49 de jurnalisti auto din SUA şi Canada care au format juriul au selectat, din totalul de 17 automobile eligibile, modelele Cadillac XLR, Mazda RX-8 şi Toyota Prius, ultimul dintre ele impunându-se în competiţie, cu 298 de puncte. Mazda RX-8 a obţinut 167 puncte si Cadillac XLR a acumulat 113 puncte. Membri juriului au mai premiat şi modelul Ford F-150, care în acest an este "American Truck of The Year", într-o competiţie în care a concurat în finală cu modelele Cadillac SRX, şi Nissan Titan. [poza2s]Toyota Prius, model aflat deja la a doua generaţie, va fi disponibil pe piaţa europeană în prima jumatate a acestui an, cererile acestui model fiind în creştere continuă pe pieţele unde a fost deja lansat. Avantajele maşinii sunt datorate propulsiei hibride, modelul având un consum mediuu de 4,3 litri/100 km, fără a afecta net performanţele dinamice, acceleraţia 0 - 100 km/h făcându-se în 10,9 secunde.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1759 :: 17.82MB