No SSO cookie

Toyota Motor Europe recompenseaza Toyota Pitesti cu Premiul European pentru Satisfactia Clientului

voteaza
(0/ 0)
Toyota Motor Europe recompenseaza Toyota Pitesti cu Premiul European pentru Satisfactia Clientului
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Toyota Pitesti s-a numarat printre cei  42 de retaileri din 32 de tari care au primit cea mai inalta distinctie la Toyota: “Ichiban” – Premiul European pentru Satisfactia Clientului – in cadrul unei ceremonii desfasurate pe data de 8 mai 2012 la  National Assembly Building din Budapesta.

 
 

Toyota Pitesti a fost recompensata pentru performantele exceptionale obtinute in cadrul programului Satisfactia Clientului, atat in zona de vanzari cat si in cea de post-vanzari . Premiul a fost decernat Domnului Gheorghe Antonescu,  Director General Toyota Pitesti, de catre Didier Leroy, President & CEO al Toyota Motor Europe.

Printr-o monitorizare continua a  performantei, monitorizare inclusa in procesele standardizate ale companiei, aproximativ 2.600 de retaileri europeni au fost evaluati, iar 42 dintre ei au fost selectati, pe baza unui set de criterii . Acestia au primit distinctia recunoasterii la nivel european din partea Toyota Motor Europe.

“Datoria noastra este sa depasim asteptarile clientilor nostri prin intermediul produselor si serviciilor pe care le oferim, in fiecare locatie ce poarta semnatura Toyota. Alegerea de a achizitiona o Toyota apartine fiecarui client in parte, misiunea noastra este sa ne asiguram ca acesta este multumit de alegerea pe care a facut-o! ” a spus Didier Leroy in cadrul ceremoniei.

“Suntem deosebit de onorati de faptul ca un partener al Toyota Romania a obtinut si anul acesta  premiul Ichiban. Aceasta distinctie este confirmarea eforturilor intregii retele Toyota, indreptate spre obtinerea satisfactiei depline a clientilor nostri”, a declarat Camelia Strete, Senior Training & Customer Satisfaction Manager.

‘Ichiban’ este un cuvant japonez, imprumutat din sintagma ‘Okyakusama Ichiban’ care inseamna “Clientul pe primul loc” . De la prima ceremonie a Premiilor Ichiban desfasurata in 2006 si pana in prezent, performantele retailerilor Toyota s-au imbunatatit cu 24% in Vanzari si 17% in servicii de post vanzare.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
4.4906 :: 17.87MB