No SSO cookie

Toyota este lider in industrie cu cel mai scazut nivel de emisii de CO2 din Europa

voteaza
(0/ 0)
Toyota este lider in industrie cu cel mai  scazut nivel de emisii de CO2  din Europa
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Toyota Motor Europe (TME) a fost  confirmat ca lider in industrie cu cel mai scazut nivel de emisii de CO2 , conform  raportului pe 2010 publicat recent de catre  Comisia Europeana si Agentia Europeana pentru Mediu.

 
 

Nivelul mediu de emisii CO2 pentru vehiculele comercializate de TME a fost de 112.2g/km (atat pentru vehiculele Toyota cat si pentru cele Lexus) , cu mult sub media industriei, care este de  140 g/km si cu 16 g/km sub standardul de 128.35 g/km impus  TME de catre Comisie.

Aceste rezultate recente fac parte din strategia Comisiei de a reduce emisiile de CO2. Fiind primul document doveditor in acest sens, rezultatele pe 2010 si 2011 vor fi folosite ca indicatori  necesari industriei auto pentru a determina distanta fata de obiectivul impus pentru 2012.  Conform legislatiei in vigoare, raportul pe 2010 ia in calcul  65% din vehiculele cu cel mai mic nivel de emisii din flota comercializata de fiecare producator.

Obiectivul  TME de 128,35g/km a fost stabilit pe baza inmatricularilor de masini noi Toyota si Lexus inregistrate pe parcursul anului 2010 in statele membre ale Uniunii Europene. Conform metodelor de calcul prevazute pentru 2015, care iau in considerare  100% din flota comercializata, nivelul mediu de emisii pentru TME a fost de  129 g/km, cu doar 0.7 g/km peste obiectivul companiei si deja sub obiectivul fixat de Comisia Europeana pentru industria auto, anume de 130g/km, pentru 100% din flota comercializata.

Rezultatele recente confirma pozitia de lider ocupata de Toyota in ceea ce priveste protectia mediului, dar valideaza si strategia pe termen lung a companiei, privind mobilitatea sustenabila, concretizata prin productia si vanzarea in masa a vehiculelor cu tehnologie hibrid integrala. Lansat pentru prima data in 1997 in Japonia (si in 2000 in Europa), Toyota Prius a fost primul vehicul hibrid produs in masa, devenit rapid un simbol in industrie. In acest an, modelului Prius i se vor alatura Prius + si Prius Plug-in Hybrid.

Vanzarile cumulate de vehicule hibrid Toyota si Lexus au depasit 3,5 milioane de unitati la nivel global in 2011, cifra ce va creste odata cu extinderea gamei de vehicule hibrid. In Europa,  peste 10% din vehiculele Toyota si Lexus comercializate au fost vehicule hibrid. Pentru prima data, Toyota va introduce tehnologia hibrid si in segmentul B, prin lansarea in acest an a noului Yaris hybrid. De asemenea, noul model Lexus GS 450h, prezentat in premiera la Salonul Auto de la Frankfurt,  va fi disponibil tot incepand cu acest an.

Toyota considera ca tehnologia hibrid reprezinta una din cele mai eficiente si practice modalitati de a reduce nivelul de emisii, cu rezultate semnificative pe termen scurt si mediu. Compania realizeaza imbunatatiri continue prin reducerea greutatii bateriei  si cresterea eficientei tehnologiei Hybrid Synergy Drive.

Toyota dezvolta de asemenea alte tehnologii, marturie stand conceptele prezentate la Salonul Auto de la Tokyo – conceptul ultra-compact si usor FT-EV III, destinat calatoriilor scurte in oras si sedanul  ce functioneaza cu tehologia bazata pe celula de hydrogen, FCV-R.

Sursa: Decizia Comisiei Europene care confirma aceste rezultate poate fi gasita aici: http://eurlex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2011:343:0097:0104:EN:PDF

Tabel 1 – Emisii medii CO2 pt 65% din flota (cf cerintelor din 2010)

 

Numele producatorului

Nivel mediu emisii Co2 (65%)

Numar de inmatriculari

Obiectiv de emisii

Toyota Motor Europe NV/SA

112.241

564,633

128.349

FIAT Group Automobiles S.p.A.

115.285

975,822

119.240

Automobiles Citroën

118.764

815,936

127.361

Automobiles Peugeot

119.208

974,248

127.704

Renault

120.700

1,125,141

127.045

Hyundai Motor Europe GmBH

120.858

325,603

126.725

Ford-Werke GmbH

121.128

1,076,887

126.226

Volkswagen AG

125.987

1,469,419

130.715

Adam Opel AG

126.920

935,499

130.483

SKODA auto a.s.

127.869

420,718

127.225

Bayerische Motoren Werke AG

129.253

640,021

137.409

Nissan International SA

132.131

389,818

128.875

Audi AG

133.883

589,855

140.365

Daimler AG, Stuttgart

137.762

646,067

137.323

 

Tabel 2 – Emisii medii CO2 pt 100% din flota (cf cerintelor din 2015 )

 

Numele producatorului

Nivel mediu de emisii de CO2 (100%)

Numar de inmatriculari

Obiectiv de emisii

FIAT Group Automobiles S.p.A.

125.013

975,822

119.240

Toyota Motor Europe NV/SA

129.056

564,633

128.349

Automobiles Peugeot

131.021

974,248

127.704

Automobiles Citroën

131.418

815,936

127.361

Renault

133.824

1,125,141

127.045

Hyundai Motor Europe GmBH

134.244

325,603

126.725

Ford-Werke GmbH

136.552

1,076,887

126.226

SKODA auto a.s.

139.193

420,718

127.225

Adam Opel AG

139.529

935,499

130.483

Volkswagen AG

140.352

1,469,419

130.715

Bayerische Motoren Werke AG

146.355

640,021

137.409

Nissan International SA

147.197

389,818

128.875

Audi AG

151.832

589,855

140.365

Daimler AG, Stuttgart

160.166

646,067

137.323

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2323 :: 17.8MB