No SSO cookie

Toyota cerceteaza noi tipuri de acumulatori

voteaza
(0/ 0)
Toyota cerceteaza noi tipuri de acumulatori
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Toyota s-a implicat in cercetarea bateriilor cu magneziu, ca alternativa la cele pe baza de litiu.

 
 
Indiferent daca vorbim despre camere video, aparate foto, telefoane mobile, sau masini electrice, bateriile pe baza de litiu sunt alegerea curenta. Acestea pot stoca o cantitate de energie mult mai ridicata decat acumulatorii nichel-metal, care stau sub capota modelului Toyota Prius, dar asta nu inseamna ca metalul rar reprezinta culmea tehnologiei acumulatorilor.


Bloomberg raporteaza ca oamenii de stiinta si cercetatorii de la centrul tehnic Toyota, din Ann's Arbour, Michigan, sunt in cautarea urmatoarei mari descoperiri in domeniul bateriilor.
Posibilul inlocuitor al litiului este compus din magneziu si sulf, iar seful inginerilor de la Toyota, Jeffrey Makarewicz, a declarat ca este aproape sigur ca bateriile actuale pot fi inlocuite undeva prin anul 2020.



Problema litiului, spune Jeffrey Makarewicz, este ca poate stoca doar 2.000 de kilowati-ora de energie, pentru a putea functiona la standarde optime. Aparent, aceasta nu este suficienta pentru a pune in miscare vehiculele electrice ale viitorului.
Tot aparent, Makarewicz a luat in considerare masini precum Chevrolet Volt si Nissan Leaf, care au o autonomie cuprinsa intre 56 si 160 kilometri, cu o singura alimentare, in timp ce oricare masina cu motor conventional, oricat de ineficienta ar fi, are o autonomie de sute de kilometri.


Deci va fi magneziul inlocuitorul litiului? Vom avea masini electrice cu o autonomie demna de luat in calcul? N-avem nicio idee in acest sens, insa avem la dispozitie aproape un deceniu ca sa aflam.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1749 :: 17.87MB