No SSO cookie

Toyota a marsat pe inovatie

voteaza
(0/ 0)
Toyota a marsat pe inovatie
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Anul acesta, la Salonul International Auto de la Frankfurt, unul dintre cele mai importante evenimente de profil, Toyota, lider mondial in vanzarea de autoturisme, a pus accentul pe rolul sau de lider in inovatie si pe grija fata de mediu.

 
 

1.jpg
Un moment important al prezentei Toyota la Frankfurt a fost prilejuit si de sarbatorirea a 10 ani de la producerea primului model Toyota Prius (poza2), masina ecologica cu motor hybrid. Noutatea absoluta de la Salonul International Auto de la Frankfurt pentru Toyota anul acesta a fost IQ concept(poza1), prototipul revolutionar ultra-compact. Designul masinii a fost realizat la Centrul European de Design al Toyota si se remarca prin farurile de forma triunghiulara, parbrizul panoramic, acoperisul din sticla si jantele de 17" sub aripile evazate care ii confera un
2.jpg
aspect tineresc.

Ceea ce impresioneza cu adevarat este marimea ei, respectiv de solutiile adoptate in habitaclu, noutatea absoluta fiind aranjamentul scaunelor, in forma 3+1, soferul si alti doi pasageri avand loc in fata. Desi are doar 2,98 m lungime, factorul confort este mult ajutat de latimea de 1,68 m si inaltimea de 1,48 m, interiorul fiind gandit in termeni minimalisti, dar eficienti. Functiile multimedia sunt incorporate pe volan, iar afisajul se face pe un display asezat pe plansa de bord.

"Fiecare masina pe care o cream raspunde nevoilor clientilor si societatii din care acestia fac parte. Acest lucru presupune o inalta tehnologie si un design deosebit. Toyota IQ reprezinta un astfel de exemplu: o masina concept ultra compacta si totodata revolutionara.Toyota investeste in masini concept precum IQ deoarece acestea sunt masinile viitorului: consuma putin si au emisii scazute de CO2. Anul trecut am asistat la o crestere cu 20% a cererii pentru autovehicule mici in Europa, ceea ce arata ca piata este in continua crestere" a declarat D-nul Thierry Dombreval, Executive Vice-President Toyota Motor Europe. La Salonul International de la Frankfurt au fost anuntate si planurile Toyota pentru 2008, tinta de vanzari pentru Toyota si Lexus fiind de 1,2 milioane de masini, peste 70% din ele fiind construite in Europa.

"Noua fabrica Toyota de la St. Petersburg, Rusia, care se va deschide la sfarsitul anului va ajuta la atingerea numarului de 825.000 autovehicule construite in Europa si va sustine o crestere de 5% a numarului de masini vandute. Desi avem aceste obiective pe termen scurt, principala noastra preocupare o reprezinta minimizarea efectelor asupra mediului si tinem cont de ea in fiecare stadiu de dezvoltare al masinilor noastre. Speram sa concretizam aceasta preocupare prin atingerea telului ultim: zero emisii" a continuat D-nul Thierry Dombreval, Executive Vice-President Toyota Motor Europe.

Toyota, lider mondial si producatorul cu cea mai larga gama de modele hibride, intentioneaza sa dubleze numarul de modele hibride pana in 2010. Pentru Toyota, viitorul automobilelor este strans legat de imbunatatirea relatiei dintre masina, oameni si mediul inconjurator. Compania este recunoscuta pe plan international pentru produsele si tehnologiile sale avansate si inovative, menite sa protejeze mediul, cum este tehnologia hibrida, varful de lance al platformei eco a companiei.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2028 :: 22.18MB