Lobby-ul face parte din viata politica a majoritatii democratiilor. Si, ca orice lucru in lumea asta, nu este gratuit: nu poti obtine nimic daca nu dai in schimb ceva, iar companiile stiu asta foarte bine.
Asa ca ele sunt pregatite sa cheltuiasca destui bani pe lobby in Camera reprezentantilor si Senatul american, pentru legi si regulamente care sa satisfaca nevoile lor.
Cat de mult cheltuie aceste companii? Aceasta depinde de companie. Toyota Motor Corp, de exemplu, a cheltuit 1,29 milioane dolari in al doilea trimestru al anului 2011 pentru lobby privind stimulentele fiscale pentru brevete, vehicule cu energie alternativa, celule de combustibil si altele, potrivit unui raport depus pe 20 iulie la Camera reprezentantilor si care a fost obtinut de mass-media.
Suma este in scadere cu 20% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, cand Toyota a cheltuit 1.61 milioane de dolari, dar ceva mai mult fata de 1,04 milioane de dolari cat a cheltuit in primul trimestrul al anului 2011.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!