No SSO cookie

Toyota, dincolo de cuvinte

voteaza
(0/ 0)
Toyota, dincolo de cuvinte
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Toyota a lansat un nou showroom, nu stim cum a fost pentru ca n-am fost invitati, totusi, pentru dvs publicam o corespondenta speciala.

 
 
2788_1.jpg
Aseara, aglomeratie mare la reprezentanta Toyota din nordul capitalei. Multe lumini, fum de scena si lasere, pregatite pentru o lansare spectaculoasa. Totul incadrat de multe forte de ordine. Intru cu masina in curte si sunt indrumat spre parcare. Ma dau jos si incepe uimirea. Dupa modul in care se afisau "personalitatile" prezente, traiam impresia ca va fi o piesa de opereta cel putin. Toata lumea era in tinuta de seara. Doar era o lansare veti spune. Da, e adevarat, dar se presupunea ca sunt in familie, in familia Toyota, si nu la ora de program artistic. Mai ales, ca din cei prezenti, foarte multi erau angajati Toyota (ii recunosteai foarte usor dupa satisfactia chipului si badge-urile de la piept). Trecerea celor aproape 60 de minute de intarziere in deschiderea programului ma ajuta sa depasesc momentul de umire. Ma uit inspre intrare si vad ca multi sunt refuzati sa intre. Ma mira si acest lucru, ca doar nu ar fi venit cineva neinvitat, pana la iesirea din oras, doar ca sa se bage in seama si sa fure din prajiturele organizatorului. Si nici nu cred ca erau clienti veniti sa-si repare masinile pe ultima suta de metri. Am pus-o pe seama neintelegerilor, desi, seara tarziu aflu ca si oameni din presa au fost refuzati sa intre. Pacat, o bila neagra.
2788_2.jpg
Lumea zambeste, se filmeaza din belsug, blitzurile te orbesc, e semn ca se poate intra in showroom. Imi fac loc printre costume si toalete elegante, sa gasesc un punct de sprijin la una din masute, pentru ca, cele 4 ore anuntate ale evenimentului, sigur vor lasa urme de oboseala.
Sucuri si bauturi, precum si gustari din belsug pentru amatorii de “moca”. Si sunt destui, ca la orice lansare si premiera. Pentru un neavenit ar fi o surpriza, pentru cunoscatori, e doar cealalta fata a “costumelor”. Scrumierele se schimba rapid si cu regularitate. Nimic de zis, firma de catering si-a facut datoria. Oare nu era fumatul interzis in astfel de spatii ?!?
Dupa alte 30 de minute lumina se stinge si isi face aparitia pe scena un domn care isi incepe discursul de prezentare. Aflam cu bucurie ca printre invitati ne onoreaza cu prezenta domnul Tadashi Arashima - CEO Toyota Motor Europe. Sunt prezenti si domnul Andre Lacroix - CEO Inchcape si mai multi alti angajati al caror nume nu l-am retinut pentru ca erau de la Inchcape.
2788_3.jpg
Cele doua personalitati isi incep discursurile in mod similar, placut dealtfel, rostind cateva cuvinte in romana. Apoi incepe calvarul. Domnul amfitrion reuseste cu succes sa faca o traducere “a la furculition” a celor spuse. Nu-mi fac probleme prea mari si le pun pe seama emotiei, dar, nu pot sa nu ma intreb: nu era mai usor sa fi angajat o gazda profesionista asa cum fac mai toti directorii de marketing al caror bun simt ii opreste din a se da in spectacol ?!?
Ascult cele spuse cu atentie si remarc, la fiecare fraza, cuvantul magic – Inchcape. Nimic despre Toyota Romania. Aflu ca s-au investit 5 milioane in noul sediu, ca sunt 11.000mp construiti, ca in showroom incap 25 de masini, reunind atat Toyota cat si Lexus, ca noul sediu este de tip 3S – Showroom, Service, Spare Parts. Ca sunt 11 elevatoare pentru service, multe echipamente de service de noua generatie. Cuvintele suna bine la ureche, dar adevarul il stim deja, noi, posesorii de Toyota – tot minim o luna iti trebuie ca sa te programezi la o revizie. Si piesele, orice le-ar face, tot 3 saptamani dureaza sa ti le aduca, daca nu e vorba despre placute de frana sau ulei si filtre, ca alea, slava domnului sunt pe stoc. Si tot spirit romanesc este si noua organizare a Toyota in Romania. Si Inchape Motors (divizia de retail) si Toyota Romania apartin in totalitate lui Inchcape International. Un fel de noi centram, noi dam cu capul. Fain aranjament. Nu este asta un fel de concurenta neloiala? In cuvantul de prezentare, D-l Smarandoiu, directorul general al lui Inchape Motors SRL n-a mentionat nimic despre acest aspect ci doar a reiterat promisiunile facute clientilor – va fi bine – si a laudat echipa ce a lucrat pentru lansarea acestui sediu.
Urmeaza apoi un moment artistic, pentru a carui comprehenta, ar fi trebuit sa dau pe gat vreo 3 pahare de alcool. Prea poetic pentru mine, recunosc, sunt un antitalent in ale baletului contemporan. Dar momentul nu inspira chiar nimic din mesajul toyota – “Calitate pana la ultimul detaliu”
Urmeaza un foc de artificii, probabil limitat datorita normelor impuse de pompieri. “Calitatea” se observa si aici, cateva din echipamentele ce ar trebui sa lanseze artificiile refuzand sa porneasca.
E clar, lucrurile se indreapta spre final, lumea fiind invitata la bufet. Nu plec insa, inainte de a testa vizual noul Prius, o masina frumoasa, incapatoare, cu atentie mare spre detaliu, dar cu un plastic urat in partea superioara a bordului. Pretul insa iti cam taie cheful de achizitie, cam 23.000 de euro fara taxe, mai mult decat un Avensis. Deh, tehnologia hibrida are pretul ei. Un pret cam mare, zic eu.
Am trecut si pe la Lexus, daca tot eram in zona. O liniste generala, intrerupta doar de diferiti clienti importanti, a caror prezenta facea imediat sa tresara pe cei de la vanzari care se grabeau sa-si multumeasca clientii raspunzandu-le la intrebari. Am avut astfel avantajul de a studia masinile in liniste, momente destule sa fac poze si sa admir calitatea japoneza. Se pare totusi, ca daca esti imbracat casual nu ai parte de un tratament corespunzator locului in care te afli, un costum fiind binevenit atunci cand intri in showroom-ul Lexus. E bine de stiut, pe viitor voi evita sa mai intru.
In concluzie nu pot spune decat atat: Masini Japoneze cu multi Oameni Romani.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2096 :: 17.77MB