Pentru a face fata acestei concurente noul Audi
A4 vine pe piata cu un nou design al caroseriei inspirat foarte mult de
cel al modelului A5. Partea frontala este dominata de grila
radiatorului single-frame si de noile blocuri optice asemanatoare cu
cele ale coupeului A5.
In comparatie cu modelul precedent, noul A4 este mai lung si mai lat,
fapt care a permis inginerilor sa creeze un habitaclu mai spatios. La
capitolul motorizari noul A4 este oferit cu un motor pe benzina de 3.2
litri FSI care dezvolta o putere maxima de 265 CP. Acesta accelereaza
de la 0-100 km/h in doar 6.2 secunde.
Motorul de baza pe benzina este vechiul 1.8 litri turbo care este
capabil sa dezvolte o putere maxima de 160 CP si 250 Nm. Consumul mediu
de benzina este de 7.1 litri. Gama diesel este completa inca de la inceputul vanzarilor prin lansarea celor trei motoare de top, respectiv 2.0, 2.7 si 3.0 TDI.
Cel mai mic diesel, cel de doi litri, este si singurul cu patru cilindri si ofera o putere maxima de 143 CP. Cuplul motor este de 320 Nm. Consumul mediu de motorina a ajuns la un nivel de 5.5 litri fapt care permite masinii sa parcurga cu cei 65 de litri o distanta de peste 1.100 km.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!