No SSO cookie

Tot mai putini romani isi cumpara masini second hand

voteaza
(0/ 0)
Tot mai putini romani isi cumpara masini second hand
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Romanii au cumparat mai putine masini second hand in primele doua luni ale acestui an, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut.

 
 
Astfel, daca, in perioada ianuarie-februarie 2006 au fost aduse in tara aproape 13.000 de masini inmatriculate in strainatate, anul acesta au fost inregistrate, in acelasi interval, doar 8000 de autoturisme second hand.

Parcul auto total inmatriculat in Romania a atins, la sfarsitul anului 2006, cifra de 4.104.835 vehicule, cele mai multe autovehicule fiind de culoare alba - 25 % din totalul parcului auto, se precizeaza intr-un material de sinteza al Directiei Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor.

Vechimea medie a parcului auto inmatriculat in tara noastra este de aproximativ 13 ani.

Conform Codului Fiscal, de la 1 ianuarie 2007 se aplica o taxa pentru prima inmatriculare a autovehiculelor care variaza, in functie de vechimea masinii, gradul de poluare si capacitatea cilindrica, intre 160 si peste 9.000 de euro, potrivit calculatorului de afisat pe pagina de Internet a Ministerului Finantelor.

Reprezentantii Comisiei Europeane au afirmat ca aceasta taxa este discriminatorie si au solicitat Romaniei sa modifice legislatia in acest sens. Ministerul Finantelor si Ministerul Mediului urmeaza sa trimita CE propunerile referitoare la taxa in aceasta luna.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1579 :: 18.66MB