No SSO cookie

Topul masinilor gay

voteaza
(0/ 0)
Topul masinilor gay
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Topurile masinilor gay au inceput in urma cu cativa ani si au devenit deja un punct de referinta in domeniul auto, vorbindu-se deja despre asa-numita strategie "gay marketing".

 
 
In Statele Unite exista si un site specializat, www.haywheels. com care a intocmit recent un clasament pe baza voturilor acordate de membrii sai in perioada 1 aprilie-30 iunie. Topul nu se refera la numarul de masini vandute, ci doar la preferintele comunitatii homosexuale. Daca primul loc este ocupat de un autoturism sport tipic american, Saturn Sky, lista este continuata de masini care sunt comercializate si in Europa. Mare parte din acestea pot fi intalnite frecvent si pe soselele din Romania. Cum anul trecut castigatorul distinctiei "gay frendly" a fost un Aston Martin, se poate trage concluzia ca membrii comunitatii homosexualilor din Statele Unite au un statut social ridicat, preferand masinile scumpe cu tenta sportiva. In ultima vreme, astfel de clasamente au început sa aiba un impact simtitor si asupra vanzarilor de masini catre homosexuali. Primele 10 masini gay ale anului 2006 1. Saturn Sky 2. Toyota Yaris 3. Dodge Caliber 4. Volkswagen Jetta 5. Toyota Camry 6. Audi A3 7. Toyota Prius 8. Saab 9-3 (berlină şi cabrio) 9. Pontiac G6 (berlină, coupe şi cabrio) 10. Mazda MX-5

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2283 :: 17.84MB