No SSO cookie

Toate cele 500 de exemplare Lexus LFA au fost cumparate

voteaza
(0/ 0)
Toate cele 500 de exemplare Lexus LFA au fost cumparate
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vanzarile supercarului Lexus LFA au fost lichidate cu un an si jumatate inainte ca productia sa fie terminata.

 
 

Toyota a vandut deja intreaga productie destinata supercarului Lexus LFA, toate cele 500 de exemplare fiind deja rezervate de clienti. Totota produce lunar 20 de exemplare, iar productia a inceput in decembrie si se va intinde pe o perioada de doi ani.


Strategia celor de la Lexus, divizia de lux de la Toyota, este extrem de ampla in ceea ce priveste vanzarea modelului cu doua locuri si 552 cai putere. Cumparatorii pot achizitiona exceptionalul supercar LFA de 375.000 dolari doar in leasing. Primii doi ani vor fi platiti in leasing, dupa care fiecare client va avea dreptul sa achite masina.


Lexus a adoptat aceasta strategie pentru a preveni specula. In cazul unor astfel de supercaruri exista multi clienti care le cumpara cu banii jos si apoi incearca sa le vanda la perturi mult mai mari, bazandu-se pe faptul ca modelul nu se mai gaseste pe piata.


Lexus nu a specificat care a fost harta geografica a vanzarilor supercarului LFA, dar a anuntat faptul ca o treime dintre clientii europeni provin din Germania.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2240 :: 18.68MB