No SSO cookie

To be, or not to be „Masina anului in Romania”

voteaza
(0/ 0)
To be, or not to be „Masina anului in Romania”
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

APAR doreste sa elimine printr-un comunicat de presa primit la redactie orice confuzie legata de competitiile de genul „Masina Anului”.

 
 
Opel Corsa a fost desemnata „Masina Anului 2007” in competitia organizata de UZEAR (Uniunea Ziaristilor si Editorilor Auto din Romania). Este dreptul lor sa organizeze ce competitie vor, insa in acest caz, in baza unei licente non-exclusive eliberata de OSIM, trebuie sa fim atenti la nuante! Este vorba de „Masina anului” si atat, asa cum este si site-ul www.masinaanului.ro. Pentru ce tara, judet, oras sau comuna din lume nici nu mai conteaza!
In schimb, APAR (Asociatia Presei Auto din Romani)este detinatoarea unei licente exclusive, pentru competitia numita „Masina anului in Romania”! Din pacate, legislatia romaneasca permite, inca, existenta simultana atat a unor licente exclusive, cat si a unor licente non-exclusive. De altfel, marca inregistratra de APAR este una dintre extrem de putinele marci private inregistrate la OSIM, care au primit dreptul de a incorpora numele tarii noastre, dovedind inca odata, ca „Masina Anului in Romania” este doar una, proprietate APAR – prima si cea mai cuprinzatoare Asociatie a jurnalistilor auto din Romania.
Dl. Ray Hutton, presedintele juriului European Car of the Year, a participat la una dintre editiile „Masinii Anului in Romania”, in calitate de membru de onoare al APAR, precizand ca organizarea APAR a acestei competitii este in conformitate cu viziunea europeana a juriului international.
Legat de modul in care UZEAR a organizat si realizat competitia sa, avem urmatoarele observatii. Invitatia oficiala lansata catre persoanele si mediile de presa, in numar de 38, a fost facuta fara nicio consultare prealabila a acestora, incercand sa obtina astfel o credibilitate nemeritata. In urma refuzului de participare venit din partea majoritatii, a rezultat un juriu alcatuit din 14 persoane, dintre care 5 nu au figurat pe lista initiala! Este vorba de Negut Daniel (Societatea Romana de Radiodifuziune), Gaspar Dragos (Evenimentul Iasi), Badila Eduard Gabriel (TV Neptun), Badiu Nicolae (Societatea Argeseana) si Dumitru Rujan, in calitate de freelancer. Dincolo de capacitatea indoielnica a unora dintre membrii juriului de a judeca si compara masini, modalitatea de votare, direct pe internet, ne face sa ridicam serioase semne de intrebare. Chiar au testat membrii juriului acele masini? S-a votat la „impresia artistica” sau dupa ce scrie prin mapele de presa?

APAR anunta ca membrii juriului pentru „Masina Anului 2007 in Romania” vor testa modelele finaliste marti, 19 decembrie, cand va fi dat publicitatii si numele castigatoarei.

 

Cuvinte cheie:
Opel | Corsa | APAR |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1567 :: 18.66MB