Cunoscutul campion national de raliuri, Titi Aur, si-a anuntat decizia sa participe la noua editie a Campionatului National de Raliuri editia 2010 in cadrul evenimentului oficial de lansare care a avut loc joi, 8 aprilie 2010, in cadrul „scolii de pilotaj Titi Aur”.
“Revin cu mult entuziasm dupa un an de pauza in competitiile auto sportive, alaturi de un nou copilot, Karoly Borbely, un bun prieten, dar si un profesionist desavarsit. Am incredere ca aceasta noua formula se va uniformiza rapid, ca vom intra in ritm si, bineinteles, ca vom obtine rezultate foarte bune. Obiectivul nostru pentru aceasta editie este locul I, chiar si in contextul economic dificil care si-a pus amprenta si in zona raliurilor. Acest lucru nu ne va impiedica insa sa nu fim la fel de competitivi, sa oferim spectacol celor care ne urmaresc cu pasiune an de an”, a afirmat multiplul campion - Titi Aur.
Noul echipaj va pleca la drum cu un Mitsubishi Lancer Evo IX, grupa N, calendarul competitional incluzand 8 etape: 4 de asfalt si 4 de macadam.
Fisa tehnica a masinii:
·Motor 2.000 cmc, turbo, 300 CP, 500 Nm
·Electronica: Motec
·Cutie de viteze cu craboti, comanda in H, 5+1 trepte
·Diferential fata: autoblocant
·Diferential central: electronic
·Diferential spate: autoblocant
·Suspensie (asfalt, macadam): Rieger
·Jante: asfalt - 18”, macadam - 15”
·Pneuri (asfalt, macadam): Pirelli
Campionatul National de Raliuri 2010 are programata prima etapa la Brasov, intre 16 -18 aprilie, acesta fiind unul dintre cele mai renumite raliuri din cadrul competitiei, eveniment ajuns la cea de a 40-a editie. Comparata cu raliul Monte Carlo, pentru ca se desfasoara chiar si pe zapada, etapa de la Brasov are probe speciale care trec prin zone cunoscute ca Poiana Brasov, Rasnov, Paraul Rece, Predeal, etc. Din cele 40 de editii ale raliului de la Brasov, Titi Aur a castigat sase.
Etapa I: Raliul Brasovului (asfalt): 16-18 aprilie
Etapa a II-a: Raliul Argesului (asfalt): 7-9 mai
Etapa a III-a: Raliul Muresului (asfalt): 4-6 iunie
Etapa a IV-a: Raliul Clujului (asfalt): 25-27 iunie
Etapa a V-a: Raliul Sibiului (macadam): 16-18 iulie
Etapa a VI-a: Tara Barsei (macadam): 27-29 august
Etapa a VII-a: Raliul Aradului (macadam): 17-19 septembrie
Etapa a VIII-a: Raliul Iasului (macadam): 8-10 octombrie
-10 titluri de Campion National Absolut, 8 la Raliuri si 2 la Viteza in Coasta
-51 de raliuri castigate si 32 etape de viteza in coasta
-1 titlu de Vicecampion Balcanic de raliuri (1995)
-3 victorii in etape de Campionat European de Raliuri
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!