Co-fondatorul Google, Sergey Brin, a anuntat la Web 2.0 ca urmatoare tinta a Google pentru masinile sale fara sofer este de a merge 1.000.000 mile, fara interventia soferului.
Potrivit lui Brin, echipele Google au adunat deja mai mult de 1000 mile fara incidente de circulatie, fara implicarea conducatorului auto.
Pana in prezent, masinile fara sofer Google au parcurs 160 mii de mile, dar cu cateva interventii umane. Compania admite ca a existat un incident, dar ca a atribuit eroarea conducatorului auto, mai degraba decat programului Google.
Google ar dori sa ajunga in punctul in care este legal ca masinile fara sofer sa se amestece cu traficul de zi cu zi, dar Brin spus ca mai sunt multe de cercetat si dezvoltat pana acolo. Inainte ca aceasta tehnologie sa poate intra pe piata, Google spune ca trebuie sa se ajunga in stadiul in care soferii umani sa poate ignora drumul in intregime.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!