No SSO cookie

Thomas Gottschalk si Audi la Mille Miglia

voteaza
(0/ 0)
Thomas Gottschalk si Audi la Mille Miglia
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Trei modele Wanderer si doua DKW la startul din Brescia F 91 apare pentru prima data de la victoria in clasa din 1954

 
 

1.jpg
Celebritati din lumea filmului si a televiziunii au format echipajele inscrise de Audi Tradition in cea de-a 25-a editiei a cursei Mille Miglia ce a avut loc in Italia (17-19 mai 2007). De-a lungul celui mai rapid raliu din lume, destinat masinilor de epoca, Thomas Gottschalk - gazda emisiunii "Wetted dass?" - va forma unul din echipaje impreuna cu Ralph Weyler, membru in Consiliul Director AUDI AG, director de marketing si vanzari. Cei doi vor folosi un model Wanderer W 25 K (poza 3/4), construit in 1937. Intr-un automobil de acelasi fel, actorul Thomas Heinze si directorul de comunicare
2.jpg
Volkswagen, Stephan Gr�hsem, vor ataca intrecerea cu lungimea de 1.000 mile. In final, Karl-Friedrich Scheufele, fondator si director general Chopard - sponsor principal Mille Miglia -, si legenda cursei de la Le Mans, Jacky Ickx, vor pilota cel de-al treilea model Wanderer, care va lua parte la competitie pentru prima data. Audi Tradition va avea cinci masini pe grila de start a intrecerii. Mille Miglia 2007 va fi si prima apritie in vremurile actuale pentru DKW Sonderklasse F 91 (poza 2), care a scris propria istorie in raliul italian.

3.jpg
In 1954, Heinz Meier - originar din D�sseldorf - a dus masina spre victorie in categoria turismelor cu motor de pana la 1.300 centimetri cubi. Atunci, modelul cu trei cilindri - propulsorul avea 900 cmc si dezvolta 34 cai-putere - a avut o viteza medie de 104,95 km/h. In acelasi an, automobilul avea sa castige Campionatul European pentru masini de serie. DKW Monza va bifa cea de-a doua prezenta la legendara Mille Miglia. Modelul sport DKW a fost lansat pe piata in 1956 si a stabilit cinci recorduri mondiale in categoria masinilor cu motor de pana la 1.100 centimetri cubi, toate in acelasi an. Trei
4.jpg
modele Wanderer W 25 K vor completa lista masinilor inscrise de Audi Tradition. Aceste modele roadster fascinante dateaza din anii '30s si au primit botezul la ultimele doua editii Mille Miglia.

Cele 1.000 mile ale clasicului traseu fac legatura intre Brescia - via Ferrara - si Roma, dupa care se revine in orasul de pornire, aflat in nordul Italiei. Mille Miglia nu are nimic in comun cu perceptia referitoare la rlaiurile masinilor de epoca. Cele 375 de echipaje inscrise, care se pot declara norocoase ca au fost acceptate la start, au la dispozitie doua zile si o proba speciala de noapte - cu durata de aproximativ patru ore - pentru a parcurge aproximativ 1.500 kilometri. Si atat oamenii, cat si masinile sunt puse la grea incercare. Noptile sunt scurte, pauzele sunt putine si distantate in timp, ritmul este unul ridicat - acestea sunt datele cursei, iar sportivii ruleaza cu masini de epoca pentru care luxul - asa cum il stim in prezent - este ceva de neconceput.

Cele patru inele ale siglei Audi simbolizeaza marcile Audi, DKW, Horch si Wanderer, care au fost unite mai tarziu sub numele Auto Union. Auto Union si NSU, care au fuzionat in 1969, au avut mai multe contributii semnificative la dezvoltarea masinilor. AUDI AG a fost formata din Audi NSU Auto Union AG in 1985. Impreuna cu cele doua companii traditionale Auto Union GmbH si NSU GmbH, Audi Tradition educa si prezinta istoria bogata a marcii Audi. Muzeul Mobil Audi de la Audi Forum Ingolstadt este deschis zilnic, de luni pana duminica, intre orele 9.00 si 18.00.



 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1357 :: 17.77MB