No SSO cookie

TETSU GTR - Atingerea ASI

voteaza
(0/ 0)
TETSU GTR - Atingerea ASI
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

O noua creatie marca ASI va face parte din evenimentul SEMA din acest an...

 
 
Evenimentul auto SEMA este imprejurarea perfecta in care bijuteriile lumii tuningului au ocazia de a fi prezentate publicului nerabdator. Astfel, in acest an, dintre numeroasele vehicule participante, atentie deosebita i se cuvine modelului TETSU GTR, realizat de catre compania japoneza ASI, care a dus tuning-ul Bentley GT pe noi culmi. Astfel, la nivel de performante, marirea unitatilor turbo, noul sistem de evacuare si alte "mici" reglaje confera modelului un total de 800 CP, o cifra de-a dreptul considerabila. Mai mult, precum compania japoneza a realizat, SEMA nu se rezuma doar la performante, ci implica si design, stralucire, creativitate din partea participantilor. Prin urmare, ASI a optat ca toate cele 29 de vehicule ce urmeaza a fi realizate sa fie produse dupa specificatiile clientilor, cu privire la aspecte precum culoare, elemente decorative, materialele utilizate pentru interiorul masinii, etc. In pofida acestui aspect, modelele vor prezenta anumite elemente comune, precum capota, portbagajul si eleronul, toate realizate din fibra de carbon si rotile negre de 22 de inchi. In cele din urma, in ciuda pretului de peste 650.000 de euro, suntem siguri ca stocul de TETSU GTR va fi epuizat intr-o clipita!

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2885 :: 22.19MB