No SSO cookie

Test drive Ford Mondeo TITANIUM

voteaza
(0/ 0)
Test drive Ford Mondeo TITANIUM
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Masini.ro a testat gratie dealerului autorizat Colina Motors, Ford Mondeo in echiparea de varf, TITANIUM 2.0 TDCI.

 
 
O nota importanta care priveste Ford Mondeo: daca vreti sa va formati o parere, nu conduceti sau nu cereti la test varianta high-end, asa cum am facut-o eu. Toate celelalte modele inferioare, vi se vor parea inutile, indiferent de bugetul de care dispuneti. Incercati sa cunoasteti Ford Mondeo treptat, eventual cereti modelul direct corespunzator conditiilor financiare in care va aflati.

Intreg review-ul realizat in urma test-drive-ului cu Ford Mondeo este aici.

MOTOR

2.0TDCi 140CP DPF, 4 cilindri, DOHC, 16 supape, chiulasa si bloc motor din aliaj usor, injectie directa de inalta presiune, common-rail, turbina cu geometrie variabila. Doar doua randuri despre dotarea motrica a lui Mondeo. Un motor intalnit si pe Ford Kuga, la fel de vioi, insa cu un mare plus, datorat transmisiei pe o singura punte. Mondeo nu pierde nici un Nm la schimbarile de viteze, nu ramane iun urma si se comporta mult mai dinamic decat fratele SUV.


DESIGN

Pentru cei care nu au pretentii de cunoscatori si pe care notiunile de cuplu motor, demaraj, transmisie, ii lasa reci, marele plus al noului Ford Mondeo este de departe designul.
O masina cu un aspect usor masiv, ceea ce place cu siguranta barbatilor, dar fara a crea perceptia unei masini incete, aceasta ar fi pe scurt descrierea noului Mondeo.

Intreaga galerie foto Ford Mondeo TITANIUM este aici.

FEELING

Ford Mondeo Titanium te face sa te simti mai degraba director decat sportiv. Iti da senzatia unui bussinessman si iti asigura o alura rasata in trafic.
Dinamismul intregii masini este ireprosabil, iar tinuta de drum face invidioasa intreaga concurenta fiind de-a dreptul maiestuoasa. Suspensia nu te lasa sa intelegi ca ai dat intr-o groapa si te face sa ierti edilii orasului cu prea multe intersectii cu sinele de tramvai atat de prost concepute.


PRET


Pretul modelului testat de masini,ro, este (deoarece face parte din flota anului 2008 si este supus unor oferte speciale) de 20.011 Euro fara TVA, sau 23.813 Euro cu TVA inclus -oferta existenta la Colina Motors. Dar pana sa judecati masina strict dupa pret, va sugerez sa parcurgeti intreaga lista de dotari a masinii.



Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

RUSINE. FARURILE SI STOPURILE SUNT COPIATE FIDEL DE LA MASERATI. HALAL DE VOI INGINERILOR PROIECTANTI. SUNTETI IN PANA DE IDEI ???????

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2735 :: 17.8MB