No SSO cookie

Test-drive cu Nissan Qashqai

voteaza
(0/ 0)
Test-drive cu Nissan Qashqai
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Versatil, sigur, spatios si potent, Nissan Qashqai+2 se remarca prin motorizarea diesel de 2.0 litri, versiune testata de Masini.ro.

 
 

Nissan are o propunere interesanta pentru segmentul tot mai cautat al crossover-elor: Qashqai. Si daca tot este vara, anotimpul vacantei, Nissan Qashqai+2 pare a fi cel mai bun raspuns al japonezilor atat pentru drumurile lungi cat si pentru aglomeratiile urbane.

 

Motorul diesel a supravietuit epocii in care toata lumea il ponegrea, a trecut printr-un ev mediu al pietei auto pentru a rasari ca o noua speranta, mai ecologica, pentru a ajunge o alternativa tot mai cautata si mai utila clientului european. Despre un diesel vorbim si cand ne referim la propulsorul 2.0 dCi de 150 cai putere si cu un cuplu maxim de 320 Nm.

 

Nissan Qashqai este un crossover mai degraba dragut si util decat ager si puternic. Insa, cel aflat aflat in spatele volanului poate prinde suta de km/h in putin peste 12 secunde si poate ajunge pana la viteza maxima de 180 km/h. Chiar si la viteze inaintate, Qashqai da acel sentiment de siguranta si de stabilitate. Modelul nipon se remarca prin momentul maxim de 320 Nm. Realizabil la 2.000 rot/min, cuplul maxim face ca vehiculul sa se dovedeasca extrem de ager in momentul actionarii pedalei de acceleratie.

 

Nissan Qashqai+2 intruchipeaza aceeasi infatisare cu fratele sau mai mic Qashqai cu 5 locuri. Modelul nipon nu se poate lauda cu un look desavarsit, cu un design excelent. Insa, Qashqai ofera imaginea unui crossover cumpatat, cu linii clasice, in care nu detaliile conteaza ci intreaga imagine. Luat pe bucati, designul lui Qashqai se incrie in linia ciudata la care adera gusturile neintelese ale civilizatiei asiatice. Grila frontala, blocurile optice, stopurile de lumini exprima mai degraba rigiditate decat altceva, dar se intregreaza intr-un tot elegant. Qashqai+2 masoara 4.525 mm lungime, 1.780 mm latime si 1.645 mm inaltime, fiind cu 21 de centimetri mai mare decat Qashqai-ul simplu.

Daca la designul exterior lucrurile sunt interpretabile, la interior situatia se schimba decisiv. Imaginea conferita de simplitatea plansei de bord este rapid inlaturata de calitatea materialelor folosite si de nivelul inalt al finisajelor.

 

Pretul lui Nissan Qashqai pleaca de la 21.500 de euro pentru versiunea de baza, dar ajunge la un nivel destul de mare in situatia in care dotarile exceptionale incep sa se adune. Pentru versiunea testata de Masini.ro, cu motor 2.0 dCi de 150 de cai, cutie automata si transmisie 4x4 pretul poate ajunge pana 34.321 de euro, in cazul echiparii de top.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.5079 :: 17.88MB