No SSO cookie

Test cu Valeo Beep & ParkVision

voteaza
(0/ 0)
Test cu Valeo Beep & ParkVision
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Sistemul cu camera video pentru parcare Valeo Beep & ParkVision testat!

 
 
Chiar si cele mai mici masini din categoria supermini vin cu senzori de parcare, dar putine au si o camera si un afisaj pentru parcarea cu spatele. Acum, Valeo a realizat poate cel mai bun sistem rezultand un pachet optional care nu are doar o avertizare sonora si un afisaj ci si un sistem de masurare a distantei. In testele realizate, distanta aratata a fost surprinzator de precisa, eroarea fiind de doar 1-2 centrimetri fata de distanta reala. Afisajul a fost de asemenea foarte clar, in plus acesta a inceput o numaratoare inversa rapida pe masura ce apropierea de obstacol devenea mai mare. Mai mult, desi ecranul pentru afisaj nu este cel mai mare de pe piata, rezolutia inalta si culorile vii il fac sa aiba o claritate perfecta, putand fi instalat cu usurinta in vehicul. Ecranul poate fi usor detasabil in scopuri de sigurnta si poate fi montat oriunde in masina daca spatiul de deasupra oglinzii retrovizoare este prea mic. Sistemul foloseste 4 senzori ultrasonici, care pot fi furnizati in orice culoare dorita, si o camera video cu vedere spre spatele masinii. Toate acestea sunt plasate in bara de protectie spate, pentru a alerta conducatorul. Desi instrumentele necesare si instructiunile detaliate sunt furnizate odata cu sistemul Beep & ParkVision , compania recomanda ca acesta sa fie instalat de un electrician auto.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2731 :: 22.19MB