No SSO cookie

Test cu noul Renault Megane

voteaza
(0/ 0)
Test cu noul Renault Megane
Noutati-auto · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Masini.ro a testat noul Renault Megane, versiunea echipata cu motorul pe benzina de 1.6 litri si 110 CP.

 
 

Renault Megane 1.6 litri 110 cai putere accelereaza de la 0 la 100 km/h de 10.5 secunde si ajunge la viteza maxima de 195 km/h. Cuplul maxim de 150 Nm, realizabil foarte sus, la peste 4000 rot/min, face din aceasta versiune a modelului Megane una dedicata soferilor linistiti si nu iubiotorilor de cai putere.

Renault Megane a ajuns la a treia generatie. Dupa semi-esecul inregistrat de Renault cu noul Laguna, toata lumea se astepta la un nou episod trist si in cazul modelului Megane. Insa, Renault a reusit sa intreaca orice asteptari si sa socheze publicul iubitor de automobile. Noul Renault Megane se evidentiaza printr-un design care ridica serios stacheta in clasa sa, un design mai mult decat modern.  

Motor 1.6 16v 110 CP

Am intrat in contact cu un propulsor de 1.6 litri, cu 16 supape, prevazut cu injectie multipunct, care nu poate si nici nu a fost gandit sa impresioneze cu nimic, daca vorbim din punctul de vedere al valentelor sportive. In schimb, Renault a proiectat un motor corect, normal, care se adreseaza cerintelor majoritatii potentialilor cumparatori. Cei 110 cai putere sunt disponibili la 6000 rot/min, asadar daca vreti sa dispuneti de toata herghelia din dotare trebuie sa apasati serios pedala de acceleratie. Momentul maxim al noului Megane de 1.6 litri are valoarea de 150 Nm si se realizeaza destul de sus, la peste 4000 rot/min.

Comportamentul noului Renault Megane

Renault a facut din noul Megane ceea ce numeste o masina corecta. Megane impresioneaza din start prin modul in care arata, designul atractiv si modern atragand privirile iubitorilor de automobile. Un punct interesant al fiecarui drive-test il reprezinta modul in care masina este privita de public. Fiind vorba de noul Megane, un model mai mult decat popular in Romania, la acest capitol nu poti sa nu consemnezi o multitudine de priviri tintite asupra vehiculului pe care il conduci. Odata asezat la volanul noului Renault Megane, impactul este unul major si mai ales pozitiv. De la deja celebra cartela si buton de start-stop marca Renault, pana la finisajele extrem de bine executate, feelingul este unul maxim.

Renault Megane 1.6 litri 110 cai putere accelereaza de la 0 la 100 km/h de 10.5 secunde si ajunge la viteza maxima de 195 km/h. Cuplul maxim de 150 Nm, realizabil foarte sus, la peste 4000 rot/min, face din aceasta versiune a modelului Megane una dedicata soferilor linistiti si nu iubiotorilor de cai putere.

 

Design

Designul este punctul forte al noului model Megane. Modern, atractiv, cu tente sportive, look-ul noului model prezinta eleganta si fermitate. Linia generala stilistica exprima ideea de curgere, reprezinta un tot foarte armonios si compact. Partea frontala este evidentiata prin forma moderna a blocurilor optice. Linia blocurilor optice angulare este extrem de mult alungita si intra intr-o dinamica excelent imbinata cu liniile pronuntate ale capotei. Spoilerul frontal este mare si incorporeaza o suprafata gigant pentru prizele de aer. Partea frontala a noului Megane exprima multa agresivitate si anunta caracterul puternic, masculin intalnit in lateralul vehiculului. Renault a schimbat complet spatele noului model, aducand totodata mai multa eleganta. Designerii au pastrat aceeasi idee si pentru configurarea posteriorului, liniile fluide si formele neregulate fiind caracteristicile de baza.

Interiorul noului Megane depaseste clar statutul clasei din care face parte modelul francez. Luxos, cu materiale extrem de fine si finisaje impecabil executate, habitaclul lui Megene este inspirat din ceea ce gasim pe Laguna.

 

 

Pret

Renault Megane nu se poate lauda doar cu un design mai mult decat reusit, cu un interior prietenos si modern, cu un sistem de siguranta fara precedent pe piata auto, ci si cu un pret mai mult decat atractiv. Noul Renault Megane are un pret de plecare in Romania de la 12.900 euro cu TVA.

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (2)

scris de Anonim

Renault Megane hatchback 5 usi Ma refer doar la modelul Megane hatchback 5 usi, care pe buna dreptate nu merita laude. Dupa cum nimeni nu doreste ca dormitorul propriu sa arate ca o camera de baie, nici acela care cumpara o masina hatchback nu doreste sa arate ca un coupe. De aceea, degeaba se cere parerea celor care viseaza la un coupe referitor la o masina hatchback, ca rezultatul va fi cel pe care ni-l ofera noul Megane-hatchback. Chiar ma mir cum se face ca responsabilii de la Renault nu au pus rezultatele in continua scadere la vanzarile de automobile (exceptand Dacia), cu design-ul "nepotrivit" al mai multor modele aparute in ultimii ani. Pentru ca nu performantele sau pretul automobilelor sunt cauza ci dorinta de originalitate cu orice pret intalnita la conceptia unor “creaturi", si aceasta se plateste scump. Poate ar fi indicat sa se inspire din modelele altor constructori. Pe scurt, parerea mea despre Renault Megane hatchback 5 usi: este o struto-camila inestetica si nepotrivita destinatiei.

scris de Anonim

CURIOASA SMECHERIA CU SASE TREPTE INTREBARE CE TURATII ARE LA O VITEYA DE 150 K H

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.8331 :: 17.89MB