No SSO cookie

Test cu noul Renault Megane

voteaza
(0/ 0)
Test cu noul Renault Megane
Noutati-auto · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Masini.ro a testat noul Renault Megane, versiunea echipata cu motorul pe benzina de 1.6 litri si 110 CP.

 
 

Renault Megane 1.6 litri 110 cai putere accelereaza de la 0 la 100 km/h de 10.5 secunde si ajunge la viteza maxima de 195 km/h. Cuplul maxim de 150 Nm, realizabil foarte sus, la peste 4000 rot/min, face din aceasta versiune a modelului Megane una dedicata soferilor linistiti si nu iubiotorilor de cai putere.

Renault Megane a ajuns la a treia generatie. Dupa semi-esecul inregistrat de Renault cu noul Laguna, toata lumea se astepta la un nou episod trist si in cazul modelului Megane. Insa, Renault a reusit sa intreaca orice asteptari si sa socheze publicul iubitor de automobile. Noul Renault Megane se evidentiaza printr-un design care ridica serios stacheta in clasa sa, un design mai mult decat modern.  

Motor 1.6 16v 110 CP

Am intrat in contact cu un propulsor de 1.6 litri, cu 16 supape, prevazut cu injectie multipunct, care nu poate si nici nu a fost gandit sa impresioneze cu nimic, daca vorbim din punctul de vedere al valentelor sportive. In schimb, Renault a proiectat un motor corect, normal, care se adreseaza cerintelor majoritatii potentialilor cumparatori. Cei 110 cai putere sunt disponibili la 6000 rot/min, asadar daca vreti sa dispuneti de toata herghelia din dotare trebuie sa apasati serios pedala de acceleratie. Momentul maxim al noului Megane de 1.6 litri are valoarea de 150 Nm si se realizeaza destul de sus, la peste 4000 rot/min.

Comportamentul noului Renault Megane

Renault a facut din noul Megane ceea ce numeste o masina corecta. Megane impresioneaza din start prin modul in care arata, designul atractiv si modern atragand privirile iubitorilor de automobile. Un punct interesant al fiecarui drive-test il reprezinta modul in care masina este privita de public. Fiind vorba de noul Megane, un model mai mult decat popular in Romania, la acest capitol nu poti sa nu consemnezi o multitudine de priviri tintite asupra vehiculului pe care il conduci. Odata asezat la volanul noului Renault Megane, impactul este unul major si mai ales pozitiv. De la deja celebra cartela si buton de start-stop marca Renault, pana la finisajele extrem de bine executate, feelingul este unul maxim.

Renault Megane 1.6 litri 110 cai putere accelereaza de la 0 la 100 km/h de 10.5 secunde si ajunge la viteza maxima de 195 km/h. Cuplul maxim de 150 Nm, realizabil foarte sus, la peste 4000 rot/min, face din aceasta versiune a modelului Megane una dedicata soferilor linistiti si nu iubiotorilor de cai putere.

 

Design

Designul este punctul forte al noului model Megane. Modern, atractiv, cu tente sportive, look-ul noului model prezinta eleganta si fermitate. Linia generala stilistica exprima ideea de curgere, reprezinta un tot foarte armonios si compact. Partea frontala este evidentiata prin forma moderna a blocurilor optice. Linia blocurilor optice angulare este extrem de mult alungita si intra intr-o dinamica excelent imbinata cu liniile pronuntate ale capotei. Spoilerul frontal este mare si incorporeaza o suprafata gigant pentru prizele de aer. Partea frontala a noului Megane exprima multa agresivitate si anunta caracterul puternic, masculin intalnit in lateralul vehiculului. Renault a schimbat complet spatele noului model, aducand totodata mai multa eleganta. Designerii au pastrat aceeasi idee si pentru configurarea posteriorului, liniile fluide si formele neregulate fiind caracteristicile de baza.

Interiorul noului Megane depaseste clar statutul clasei din care face parte modelul francez. Luxos, cu materiale extrem de fine si finisaje impecabil executate, habitaclul lui Megene este inspirat din ceea ce gasim pe Laguna.

 

 

Pret

Renault Megane nu se poate lauda doar cu un design mai mult decat reusit, cu un interior prietenos si modern, cu un sistem de siguranta fara precedent pe piata auto, ci si cu un pret mai mult decat atractiv. Noul Renault Megane are un pret de plecare in Romania de la 12.900 euro cu TVA.

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (2)

scris de Anonim

Renault Megane hatchback 5 usi Ma refer doar la modelul Megane hatchback 5 usi, care pe buna dreptate nu merita laude. Dupa cum nimeni nu doreste ca dormitorul propriu sa arate ca o camera de baie, nici acela care cumpara o masina hatchback nu doreste sa arate ca un coupe. De aceea, degeaba se cere parerea celor care viseaza la un coupe referitor la o masina hatchback, ca rezultatul va fi cel pe care ni-l ofera noul Megane-hatchback. Chiar ma mir cum se face ca responsabilii de la Renault nu au pus rezultatele in continua scadere la vanzarile de automobile (exceptand Dacia), cu design-ul "nepotrivit" al mai multor modele aparute in ultimii ani. Pentru ca nu performantele sau pretul automobilelor sunt cauza ci dorinta de originalitate cu orice pret intalnita la conceptia unor “creaturi", si aceasta se plateste scump. Poate ar fi indicat sa se inspire din modelele altor constructori. Pe scurt, parerea mea despre Renault Megane hatchback 5 usi: este o struto-camila inestetica si nepotrivita destinatiei.

scris de Anonim

CURIOASA SMECHERIA CU SASE TREPTE INTREBARE CE TURATII ARE LA O VITEYA DE 150 K H

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.9564 :: 17.81MB