No SSO cookie

Tesla da-te la o parte, Delta Motorsport lanseaza E-4 Electric Coupe

voteaza
(0/ 0)
Tesla da-te la o parte, Delta Motorsport lanseaza E-4 Electric Coupe
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

O companie destul de recent infiintata, Delta Motorsport are sediul gard-in-gard cu faimosul circuit de la Silverstone, britanicii prezentand in aceasta saptamana un coupe sport cu design fluid si un tren de rulare electric. 

 
 

Dupa datele furnizate de Delta Motorsport, noul model, denumit E-4 Electric Coupe, ofera clientilor un sprint 0-100 km/h de sub cinci secunde si o autonomie de circa 320 km.

Aceste cifre sunt comparabile cu cele oferite de Tesla Roadster insa, spre deosebire de masina electrica americana ce permite doar atingerea unei viteze maxime de 200 km/h, E-4 ofera un “top” de 240 km/h.

In ceea ce priveste preturile, Tesla costa 70.800 de euro, in timp ce E-4 are un cost de 81.700 de euro.

Modelul Delta Motorsport ofera o putere de 120 CP si un cuplu de, atentie, 750 Nm! Secretul performantelor lui E-4 consta in greutatea extrem de redusa a masinii, sasiul din fibra de carbon si motorul electric avand, impreuna, o greutate de doar 45 de kilograme.

Motorul este alimentat de o baterie lithiu-ion-fosfat de 32 kilowatt-ora montata sub masina, ceea ce inseamna ca modelul asigura o stabilitate demna de invidiat.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2126 :: 22.19MB