No SSO cookie

TENDINTE: Leoni va produce în România componente auto pentru Mercedes si BMW

voteaza
(0/ 0)
TENDINTE: Leoni va produce în România componente auto pentru Mercedes si BMW
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Leoni AG, importanta companie specializată în instalaţii electrice pentru autoturisme, va începe în următoarele luni producţia în Romania, transmite Deutsche Welle.

 
 
[poza1s]Intenţia Leoni de a produce la noi în ţară este în acord cu un fenomen de amploare care a apărut pe piaţa germană Astfel, rareori se întamplă sa treacă o săptămană fără ca o firma germană să anunţe un apropiat transfer al operatiunilor în ţări din Europa de Est, principalele motive fiind costurile mici de producţie datorate forţei de muncă ieftine. Leoni AG va inaugura în Slovacia şi Romania liniile de producţie pentru kit-urile electrice destinate modelui A Klasse de la Mercedes şi BMW-ului din seria 1 si 3. Încasările companiei în urma operaţiunilor din străinatate au crescut anul trecut, atingând nivelul de 283,8 milioane de euro, ceea ce îi îndreptăţeste pe managerii Leoni AG să spere că prin planurile de investiţii din acest an profitul se va majora în continuare. De asemenea, şi compania Continental AG va renunţa în următorii ani la centrele de producţie din Germania, se arată într-o declaratie acordată ediţiei de vineri a săptămânalului "Die Zeit", de conducătorul concernului, Manfred Wennemer. Acesta a precizat că producţia de anvelope urmează a fi transferată in totalitate catre statele unde forta de munca este mult mai ieftina. Trebuie precizat că o oră de lucru costă, în Germania, 28,5 euro, în Polonia 5,4 euro, iar în Romania 1,7 euro. Amploarea fenomenului este de aşa natură încât afectează în egala masură companiile mici şi pe cele mijlocii, veritabila coloană vertebrală a economiei germane. Prin preluarea firmei Phoenix AG, specializată în producţia de piese de schimb pentru autoturisme, reţeaua de fabrici Continental din centrul şi estul Europei cunoaşte o dinamică aparte. În 2001, Continental AG anunţa închiderea unor importante centre de producţie, din cauza situaţiei financiare, la limita falimentului. Imediat, însă, managerii concernului au început producţia în România, Cehia şi Slovacia, astfel încât, în prezent se mizează pe rentabilitatea acestor fabrici. "Carvana nu mai poate fi oprită” - spune directorul Continental, referindu-se la extinderea concernului către sudul şi estul Europei.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1941 :: 17.82MB