No SSO cookie

Tehnologii pentru siguranta, care nu fac cat costa

voteaza
(0/ 0)
Tehnologii pentru siguranta, care nu fac cat costa
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Anumite gadgeturi costisitoare menite sa salveze vieti pot fi mai mult un mod de a-ti distrage atentia decat un ajutor. Din cauza mizei foarte mari, poate fi extrem de dificil sa decizi daca sa cheltui bani pe astfel de tehnologii. In fond si la urma urmei viata celor dragi poate fi salvata de astfel de optionale. Unele dintre acestea fac prea putin pentru banii pe care ii scoti din buzunar. Iata care sunt cele mai noi tehnologii de siguranta care consideram ca nu isi merita investitia.

 
 
Faruri adaptabile Anumiti fabricanti auto se mandresc cu aceste faruri care isi modifica directia in functie de cum manevrezi volanul. Pe hartie acesta inovatie pare a fi extraordinara. Cine nu si-ar dori astfel de faruri care ilumineaza curbele in functie de cum intorci volanul? Ei bine aceste faruri nu lumineaza bine chiar si pe timp de noapte sau pe cele mai intunecate stradute de tara. Pentru moment acest sistem de luminare este standard pe modelul Lexus LS430 sau face parte din costisitoarele pachete optionale. Sistem de avertizare pentru depasirea spatiului de mers Sistemul avertizeaza prin vibratii in scaunul soferului sau prin alerta sonora ori optica daca se incalca marcajul axial fara semnalizare, semn ca soferul se abate de la traiectoria optima fara sa-si dea seama. Acest sistem chiar nu-si merita pretul si deranjul. Sistemul merge destul de bine, iar beculetul se aprinde de fiecare data cand depasesc fara a semnaliza insa dezavantajul major este acela ca respectiva camera nu poate citi marcajele murdare sau acoperite de noroi si zapada. Deseori sistemul ma deranja in momentele in care nu aveam nevoie de ajutorul lui. Intr-adevar sistemul poate fi inchis printr-un buton, dar daca inchizi acel buton tocmai pentru ca este o alarma falsa, ce rost mai are achizitionarea lui? Sistem de vedere pe timp de noapte Anumiti fabricanti de automobile au crezut ca daca monteaza o camera infrarosu si un monitor, vom putea vedea ce se intampla mai departe de raza in care actioneaza farurile. Am incercat mai multe sisteme de acest fel si rezultatul a fost cat se poate de concret. Intr-o noapte intunecata chiar este bine sa ma uit pe acel ecran? Nu mai bine sunt atent la sosea? De fapt farurile moderne cu putere mare (farurile bi-xenon) fac o treaba buna si chiar nu este necesar sa mai scoti din buzunar cateva sute de euro pentru un gadget care mai mult te incurca decat sa te ajute.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1776 :: 17.84MB