No SSO cookie

Teaser Subaru BRZ

voteaza
(0/ 0)
Teaser Subaru BRZ
Noutati-auto · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Inainte de Salonul Auto de la Tokio, Subaru ne amageste cu o imagine partiala a modelului de productie BRZ

 
 

Dupa ce ne-a aratat prima imagine reala si cateva imagini generate de computer ale conceptului BRZ ce va avea premiera mondiala la Los Angeles Auto Show, Subaru  ne arata o imagine a modelului de productie ce va debuta la Salonul Auto de la Tokio, in 30 noiembrie.

Imaginea ne prezinta doar partea din fata a BRZ, dar este suficient pentru a vedea unele diferente fata de concept, cum ar fi bara de protectie remodelata, grila, lumini de ceata rotunde.

Judecand dupa aceste modificari, se asteapta ca versiunea de productie a BRZ sa-si piarda Aero-kit-ul si sa primeasca oglinzi de dimensiuni normale.
Principalele diferente dintre Subaru BRZ si geamanul sau Toyota FT-86 par sa fie limitate la designul barelor de protectie fata si spate si  luminilor.

BRZ, care este prima masina sport Subaru cu tractiune spate, va intra in productia de serie in primavara anului 2012.

Iata si specificatiile masinii: dimensiuni 4240 x 1775 x 1300 mm, ampatament: 2570 mm, motor 2,0 litri,orizontal, cu injectie directa, transmisie manuala 6 trepte sau automata cu 6 trepte, tractiune spate.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (2)

scris de carmenflorin

Asa cum este, e o masina minunata ! Am mare incredere ca Subaru va acude acest coupe si in Romania

scris de sims

ca sa ne trezeasca curiozitatea

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3005 :: 22.19MB