Ford a dorit sa creeze putina valva in jurul debutului noului Mustang, asa ca compania a decis sa lanseze o pagina pe Facebook pe care sa dezvaluie imagini, partiale, din masina.
Pentru fiecare 5000 de „Like”uri, Ford va arata cate 4 fotografii.
Cel putin aceasta a fost ideea initiala, pentru ca fanii de la Mustangevolution au reusit sa puna mana pe o versiune mai clara a imaginii noului Ford Mustang.
Cele patru fotografii includ imagini partiale din grila fata, faruri, panoul de bord cu un ecran LCD color si lampile spate.
In urmatoarele doua zile se asteapta ca Ford sa ne arate mai multe imagini cu noul Mustang.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de carmenflorin 11 December 2011 06:39
Masina asta mai are nevoie si de „Like” - uri pe facebook ?
scris de sims 27 November 2011 23:15
sa vedem cat de placuta e masina :)
scris de cameluss 23 November 2011 19:50
foarte interesanta ideea lor cu facebook -ul
scris de ovyy 23 November 2011 14:15
Destula de interesanta promovarea pe FB, cu „Like” - uri, o idee pe care nu am mai intalnit-o la constructorii de masini, cel putin eu.
scris de Robert.BRK 15 November 2011 22:04
test
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!