No SSO cookie

Taxa de prima inmatriculare a adus la buget peste 500.000 lei in ianuarie

voteaza
(0/ 0)
Taxa de prima inmatriculare a adus la buget peste 500.000 lei in ianuarie
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Taxa pentru prima inmatriculare a adus, pana acum, la bugetul de stat venituri de 522.143 lei, din 28 de judete ale tarii, a declarat, pentru ROMPRES, vicepresedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF), Daniel Chitoiu.

 
 
Potrivit sursei citate, in Bucuresti veniturile colectate din taxa de inmatriculare se ridica la 102.034 lei.

Guvernul ar putea discuta, in sedinta de astazi, revizuirea nivelului taxei de prima inmatriculare, in conditiile in care, in anumite situatii, taxa este mai mare decat valoarea masinii, stabilita potrivit unor norme ale Uniunii Europene.

Taxa de prima inmatriculare, aplicata de la 1 ianuarie 2007, variaza, in functie de vechimea masinii, gradul de poluare si capacitatea cilindrica, intre 160 si peste 9000 de euro.

Astfel, pentru un autoturism de 1.400 cmc, Euro 4, vechi de cel mult un an, taxa de prima inmatriculare este de 160 euro, conform calculatorului de taxa publicat pe pagina de Internet a Ministerului Finantelor.

Pentru un autoturism de 1.600 cmc, Euro 3, cu o vechime de 1-2 ani, taxa pentru prima inmatriculare este de 1.080 euro. Pentru un un autoturism de aceeasi capacitate, Euro 1, de peste sase ani, taxa este de 4.121 euro, iar pentru unul non-euro, taxa este de 4.579 euro.

Pentru un autoturism de 3.000 cmc, Euro 4, vechi de cel mult un an, taxa este de 1606 euro, iar pentru unul cu aceeasi capacitate, non-euro, cu o vechime de pana la un an, taxa de inmatriculare este de 8.586 euro.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1973 :: 22.17MB