No SSO cookie

Taxa auto trebuie nuantata si platita doar in functie de gradul de poluare!

voteaza
(0/ 0)
Taxa auto trebuie nuantata si platita doar in functie de gradul de poluare!
Noutati-auto · · 8 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Taxa auto va trebui nuantata, urmand a fi platita in functie de gradul de poluare al masinii, stabilit dupa noxele emise, si nu dupa vechimea autovehiculului, a declarat, sambata, candidatul PSD pentru Ministerul Mediului, Nicolae Nemirschi, avizat favorabil pentru acest portofoliu.

 
 

Taxa auto va trebui nuantata, urmand a fi platita in functie de gradul de poluare al masinii, stabilit dupa noxele emise, si nu dupa vechimea autovehiculului, a declarat, sambata, candidatul PSD pentru ministerul Mediului, Nicolae Nemirschi, avizat favorabil pentru acest portofoliu.

"Taxa auto trebuie nuantata, nu anulata. Lucrurile trebuie diferentiate. E nevoie de un certificat de noxe clar, in care sa fie stabilit exact cat se plateste in functie de cat polueaza masina, iar nu sa conteze daca aceasta e la prima sau la a cincea inmatriculare", a spus Nemirschi.

 

El a adaugat ca taxa deranjeaza ca valoare, iar actualul act normativ trebuie sa fie revizuit, propunand chiar crearea unor roviniete care sa limiteze accesul in centrul orasului al masinilor cu grad mare de poluare.

"Actuala lege nu e in regula si trebuie revizuita. (...) Cred ca vor trebui facute niste inele in oras, prin care masinile care polueaza foarte mult sa fie impiedicate sa ajunga in centrul orasului. Cei care au astfel de masini le-ar putea lasa la periferie, iar de acolo sa ia tramvaiul", a mai spus ministrul desemnat al Mediului.

El considera ca nu s-ar pierde foarte multi bani daca actul normativ actual privind taxa auto de poluare ar fi modificat, astfel incat programele finantate din acesta - Rabla, Casa Verde si reimpaduririle - sa fie in continuare sustinute din aceasta taxa.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (8)

scris de Anonim

care ma lamureste si p mine...am adus din germania un audi a6 cu motor ce nu depaseste 2000cmc.si are euro4 ,mai platesc taxa sau nu? >:(

scris de Anonim

cine are 10 000 de euro sa-si cumpere o masina noua isi poate permite sa plateasca taxa. dar ce facem noi ceilalti ? raminem tot la dacie? as prefera un "gunoi" de dincolo de 2 000 de euro in locul daciei...sincer !

scris de Anonim

stimate domn BBB ! eu vreau sa scap de dacia din 80 aducindu-mi o masina la 1000 de euro de dincolo care e mai buna si nu "polueaza" asa de mult. ce sa facem daca n-avem 8 000 - 10 000 de euro toti romanii sa ne cumparam masini noi ? cu ce suntem de vina ca ne-am nascut in RO ?

scris de Anonim

TEAPA AAA :vampire: :vampire: :vampire:

scris de Anonim

nu mai lasati sa se bage in romania toate rablele din germania sa golim cimitirul lor cum au facut bulgari vrei masina veche plateste nu la euro 2 dai 300 de euro si la euro 3 4 dai aproape la fel. ce lege sa dat sa incurajam romini sa aduca numai rable si tot noi ne plingem ca vrem sa reinoim parcul auto in ritmul asta il invechim si mai mult noi romani nu ingelegem ce e bine noi iesim in strada repede ce sa marit taxa da cind sa ieftinit la euro 1,2,nu am iesit in strada sa protestam.

scris de Anonim

De ce taxa de poluare in pretul carburantului???Are cineva impresia ca pretul benzinei in Romania e prea mic? Cit loc mai e pe linga TVA , accize peste accize? Nu vedeti ca masinile au inceput brusc sa fie poluante numai de cind Romania a intrat in UE si a trebuit scoasa taxa vamala? Doar o parere ...

scris de Anonim

Nu cred ca exista nici o justificare a unei asemenea taxe.Romania e din pacate o tara suprataxata. Eu traiesc in Canada si desi avem si aici taxe peste taxe , nu s-a ajuns la o asemenea aberatie.Aici iti cumperi masina -in cazul meu un Ford Focus - platesti ratele lunare si asigurarea si tot la doi ani o duci la testare (emission test) unde nu am avut nici o problema cu masinile mele in 12 ani . Si mai platesc78 de dolari pe AN pentru reinoirea numarului de inmatriculare (impozitul anual) Ei??

scris de Anonim

Daca e taxa de poluare, sa fie bagata in pretul carburantului, cit consumi, atitea emisii generezi! Vrei sa limitezi intrarea masinilor poluante? Fa o grila de impozite diferentiata! Altii au inventat astea de mult, numai noi avem probleme cu roata, apa calda si mersul pe jos!

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1762 :: 22.17MB