No SSO cookie

Taxa auto, suspendata la masinile noi Euro 4

voteaza
(0/ 0)
Taxa auto, suspendata la masinile noi Euro 4
Noutati-auto · · 5 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Guvernul adopta planul anticriza.

 
 
Guvernul a adoptat ieri seara planul anticriza, care cuprinde printre altele reducerea CAS-ului, impozite cu 5% mai mici in 2009 in anumite conditii si aplicarea unei cote reduse de TVA, de 5%, pentru locuinte. Totodata, Executivul a suspendat taxa auto la masinile noi Euro 4, cu capacitate cilindrica sub 2000 cmc.

Taxa auto, suspendata un an la masinile noi Euro 4

Guvernul a decis suspendarea, in perioada 1 decembrie 2008 - 31 decembrie 2009, a aplicarii taxei auto pentru masinile noi Euro 4 care nu depasesc capacitatea cilindrica de 2000 cm cubi, a anuntat premierul Tariceanu, precizand ca CE nu ar contesta decizia, potrivit consultarilor preliminare.

Seful Executivului a mentionat, in cadrul sedintei de ieri a Executivului, ca va trimite Comisiei Europene o notificare in care va fi explicata decizia Guvernului, fundamentata in primul rand pe necesitatea pastrarii locurilor de munca. „Nu se pune problema protejarii industriei. Problema fundamentala este aceea a protejarii locurilor de munca. Consider ca este obligatia Guvernului sa protejeze locurile de munca", a declarat el, potrivit NewsIn.

Taxa de prima inmatriculare, introdusa in Codul Fiscal de la inceputul anului trecut, a devenit, din martie 2007, obiectul unei proceduri de incalcare a Tratatului de aderare la Uniunea Europeana.

Intre timp, autoritatile romane au avut mai multe runde de negocieri cu Comisia Europeana pentru ca aceasta sa accepte forma de calcul a taxei.

Ultima revizuire a taxei de prima inmatriculare, cea de-a treia, a fost facuta dupa ce Camera Deputatilor a adoptat, la mijlocul lunii februarie, o motiune simpla a PD-L prin care se cerea anularea taxei.

Guvernul a luat in calcul prevederile motiunii si a adoptat in primavara acestui an actuala forma a taxei, printr-o Ordonanta de Urgenta. Taxa de prima inmatricularea a fost redenumita "taxa de poluare" si se aplica incepand cu 1 iulie 2008.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (5)

scris de Anonim

Sunt de acord cu toata lumea,taxa de poluare trebuie scoasa, pentru ca de banii bnostri isi bat joc cei mai mari interlopi ai tarii noastre, adica politicienii. Matizul din 2005 este Euro4 domnilor! Nu sunt de acord cu rovinieta si cu asigurarea obligatorie, dar cum? De ce sa platesc pentru Autoutilitara dublu fata de autoturism cu aceeasi grautate si capacitate cilindrica? Va multumesc pentru intelegere! RobertKHimmele@yahoo.com

scris de Anonim

Nelule ..esti pasta. Loganul e euro 4..cretinule

scris de Anonim

Hotilor ! Crepar-ar ficatu' in voi de dobitoci ! Eu am o masina euro 4 de 4 ani si ma puneti sa platesc taxa de 1200 EURO ?? Cum ramane atunci cu sutele de masini noi EURO 3 din showroom-uri ?? Alea polueaza mai putin ? Loganul are euro2 , ala nu polueaza mai mult ? Om fi noi prosti, dar cat credeti voi !! In iad cu voi ! :vampire:

scris de Anonim

eu mi-am cumparat un bmw din 96 si fac pariu ca o dau cu jegu de logan la toate testele si vedem care e mai bun mai sigur ca pe mine asta ma intereseaza nu ca masina e noua si ca are tariceanu actiuni la ea si nevastasa

scris de Anonim

sa va ia dracu cu taxa voastra eu am un grup de prieteni si venim la bucuresti cu 100 de masini si le dam foc in bucuresti la casa poporului sa fie toata lumea multumita si noi ca ne-am pierdut bani si vooi ca nu luati 2000 de euro pt masinile mai vechi taxa.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1573 :: 17.79MB