No SSO cookie

Tata vrea hidrogenul din apa!

voteaza
(0/ 0)
Tata vrea hidrogenul din apa!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ratan Tata a investit 15 milioane $ intr-un proiect destinat extragerii combustibililor din apa.

 
 
Mirajul posibilitatii extragerii hidrogenului din apa este un trend oarecum la moda in aceasta perioada, insa asigurarea cantitatii necesare autonomiei unui automobil s-a dovedit o cursa cu final mort. Una dintre cele mai mari probleme este ca pentru a extrage hidrogenul din apa se consuma mai multa energie decat poate produce, ulterior, hidrogenul rezultat din extractie.


Legile de baza ale chimiei si fizicii nu i-au impiedicat pe oamenii de stiinta, care au avut fonduri suficiente pentru cercetare, sa isi continue incercarile.
Ultima tentativa ii apartine lui Daniel Nocera, de la Massachusetts Institute of Technology, si este finantata de catre miliardarul indian Ratan Tata, care pe langa alte companii detine si firma producatoare de masini care-i poarta numele. Pana la aceasta ora, nota de plata, achitata de Tata, este de 15 milioane dolari americani.


Pana acum, masinile cu motoare actionate de apa, sau care descompun apa si asigura astfel energia necesara deplasarii, au esuat in misiunea lor de a oferi o alternativa aproape gratuita pentru toata planeta. La fel cum a esuta si proiectul anterior finantat tot de catre Ratan Tata, care viza realizarea une masini alimentate cu aer. Din 2007 de la semnarea acordului cu MDI, nu a aparut decat o schimbare de nume al proiectului, in FlowAir, inconjurata de o mare de scepticism.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2113 :: 19.27MB