No SSO cookie

Tata Nano - chilipir in Europa

voteaza
(0/ 0)
Tata Nano - chilipir in Europa
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Nu, nu e un bebelus cel care a scris numele acestui articol Tata Nano fiind masina care a starnit mari controverse deoarece costa doar 2500$ devenind astfel cea mai ieftina masina din lume, cu siguranta o tinta pentru numerosi doritori din lumea intreaga!

 
 
Desigur, fiind atat de ieftina, producatorii nu si-au putut permite sa o echipeze cu sistemele de siguranta care i-ar fi permis sa se vanda pe pietele europene. Destinata initial doar pietelor din Africa, America latina si sud estul Asiei, se pare ca urmatoarea generatie de Nano va fi pregatita pentru a fi exportata si in Europa. Girigh Wagh, presedintele proiectului, a anuntat intr-un interviu pentru Focus Magazine ca "Vom crea in aproximativ 4 ani un succesor al modelului care va respecta normele de poluare Euro 5 si standardele de siguranta necesare pentru vanzarea in Europa".Obiectivul actual al Tata este sa micsoreze consumul de combustibil de la 5l/100km la doar 3l/100km. Desi proiectul a fost luat initial in deradere de marile producatoare de masini, acum cateva companii incearca sa-si dezvolte si ele propria masina foarte ieftina. Nisan de exemplu a anuntat ca va lansa un vehicul de 3000$ iar GM se pare ca urmareste cu atentie evolutia Nano pentru a crea un rival adecvat. Cu astfel de chilipiruri indreptandu-se spre piata lor, europenii nu pot decat sa salute initiativa Tata care a pornit aceasta avalansa de masini ieftine.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2477 :: 17.86MB