Cand Tata Motors a cumparat Jaguar si Land Rover de la Ford in 2008, a avut planuri mari pentru ambele branduri.
Tata Motors a raportat o scadere de 8,5% a vanzarilor in India, pentru primul trimestru al anului 2011, ca urmare a cresterii ratelor dobanzii intr-o tara in care, potrivit Bloomberg, 80% din vanzarile de automobile noi se bazeaza pe credite.
Cererea pentru Nano a scazut cu 48% in ultimele doua luni. Vanzarile globale Jaguar au scazut si ele, in primul trimestru cu 27%.
Acum, toata lumea se uita la Evoque si, de asemenea, la lansarile Jaguar, care vor ajuta la cresterea vanzarilor. Ashvin Chotai, managing director al Intelligence Automotive Asia, este de acord: "Compania se invarte acum in jurul JLR si nu invers".
Din fericire pentru Tata, Land Rover se descurca destul de bine: vanzarile in ultimul trimestru au crescut cu 22%, la 50.747 unitati. Si Range Rover Evoque are deja 18.000 comenzi, chiar inainte de a merge oficial in vanzare in septembrie, ceva ca, potrivit directorului brand-ului, John Edwards, se va crea o lista de asteptare si pentru anul viitor.
TATA, de asemenea, lucreaza la mai multe produse Jaguar, inclusiv o versiune sport Break a XF si un C-X75 hibrid. Mai important, Jaguar va lansa un sedan mic, ca rival al seriei 3 BMW.
In vederea atingerii obiectivelor sale, Grupul Tata intentioneaza sa investeasca 2.4 miliarde dolari anual, in dezvoltarea a 40 de modele noi si variante ale Jaguar si Land Rover, in urmatorii cinci ani.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!