Da, stim, nu este pentru prima oara cand se discuta in ultimii ani despre un SUV Lamborghini. Mai ales dupa ce italienii au incaput pe mana Grupului Volkswagen, in 1998, aceasta posibilitate a fost din ce in ce mai aproape de realitate datorita posibilitatilor de impartire a costurilor de dezvoltare si a economiilor de scala.
“Cheia” pentru o reiteratie de crossovere Lamborghini este noua platforma de constructie, cu rotile motrice pe axa-spate, dezvoltata in prezent de Porsche pentru viitoarea generatie Panamera.
Aceasta platforma, ce va fi de asemenea utilizata si pentru un coupe cu patru usi marca Aston Martin, cat si de viitoarea clasa A9 de la Audi, este proiectata inca de la inceput pentru a putea primi atat o caroserie de sedan, cat si una de SUV.
Pentru Porsche, ea va fi folosita pentru noul Panamera si pentru viitoarea generatie Cayenne, in cazul lui Audi, pentru A9 si Q7, in timp ce la Lamborghini va fi utilizata pentru versiunea de serie a conceptului Estoque (modelul de “zi-cu-zi” pe care il aminteam mai sus) si, in plus, pentru noul SUV.
O asemenea ipoteza este extrem de probabila, mai ales daca va aduceti aminte ca Porsche a fost desemnata, anul trecut, la sefia tuturor operatiunilor de inginerie si proiectare a viitoarelor modele sport, sedan de lux si crossover pe care le va lansa Volkswagen Group de acum inainte.
In sfarsit, dar nu in ultimul rand, Lamborghini ar putea, cu un succesor al seriei LM, sa ii ia, in sfarsit, “fata” eternului rival Ferrari. “Ferrari nu poate intra pe aceasta piata, pentru ca nu are absolut nici o legatura cu SUV-urile,”, ar fi declarat o sursa anonima, citata de presa britanica.
Daca va fi construit, un Lambo SUV ar putea determina o crestere a succesului marcii pe piete precum Rusia, China si India, unde starea in general foarte proasta a drumurilor tine clientii departe de modelele supersport, dar si superjoase, ale italienilor.
Din pacate, o data la care s-ar putea lansa noul model nu a fost anuntata, asa ca nu ne ramane decat sa asteptam, chiar daca vorbim despre ani buni...
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!