No SSO cookie

Subaru isi prezinta noua filozofie "Confidence in Motion”

voteaza
(0/ 0)
Subaru isi prezinta noua filozofie
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles, Subaru va lansa noua filozofie a brandului adoptand un nou slogan denumit foarte sugestiv "Confidence in Motion"(„Incredere in miscare”).

 
 
Increderea” reflecta excelenta in inginerie, sentimentul de siguranta si placerea la volanul unei masini Subaru. „Miscarea” exprima angajamentul brandului nipon spre o continua inovatie si dezvoltarea uor tehnologii de ultima generatie. Subaru isi propune sa intampine asteptarile celor mai exigenti clienti intr-o lume in permanenta schimbare, protejand in egala masura mediul inconjurator.

Conform filosofiei brandului, automobilul ar trebui sa fie mai mult decat un simplu mijloc de transport. Acesta poate trezi emotii puternice oferind o experienta revigoranta inedita.

Cu aceasta noua filosofie, Subaru isi propune o evolutie continua pentru a anticipa cerintele tot mai diversificate ale clientilor protejand in acelasi timp mediul inconjurator.

Un prim pas in cadrul noii filosofii se anunta apropiatul Salon Auto de la Los Angeles, unde Subaru va expune un concept senzational ce va surprinde profilul premierei si va reflecta noile tendinte ale marcii. Noul concept Subaru inglobeaza filosofia "Confidence in Motion", simbol al excelentei tehnice, al evolutiei produsului si al grijei pentru mediul inconjurator.

Constructorul japonez anunta lansarea noului concept in cadrul salonului american programat sa isi deschida portile la jumatatea acestei luni. Salonul Auto de la Los Angeles, California va fi deschis publicului în perioada 19-28 noiembrie 2010.

Zilele presei sunt programate pentru 17-18 noiembrie, iar conferinta de presa va fi sustinuta de Presedintele & CEO Fuji Heavy Industries, Ikuo Mori, miercuri, 17 noiembrie, la orele 12.00 (PST) la standul Subaru.

Despre Fuji Heavy Industries Ltd.

SUBARU este divizia de autovehicule a Holdingului FUJI HEAVY INDUSTRIES Ltd. (FHI), producator al unei game variate de echipamente de transport, avand la baza tehnologii de ultima generatie, concepute sa raspunda exigentelor utilizatorului modern. Gama de produse create de FHI se bazeaza pe tehnologii inovatoare si cuprinde: Divizia de Autovehicule, Divizia Aerospatiala, Divizia de Constructie Autobuze si Prefabricate, Divizia de Produse Industriale si Divizia de Sisteme Transport si Ecologie.

Recunoscuta la nivel international pentru tehnologia si sistemul superior de tractiune integrala Symmetrical All - Wheel Drive si motoarele Subaru Boxer cu cilindri dispusi orizontal-opus, FHI ajuta si la dezvoltarea produselor eco-friendly si este dedicata protectiei mediului la nivel global.

In Romania, Subaru Motors Trading este importatorul oficial al autoturismelor marca Subaru. Compania infiintata in 2006 detine doua showroom-uri aflate in capitala, precum si o retea de distributie ce acopera 10 dintre cele mai importante orase din tara.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.3919 :: 17.87MB