Dacia a ocupat un impresionant loc 13, din 27, in studiul J.D. Power privind satisfactia clientilor din Germania. Marca romaneasca a reusit sa surclaseze marci precum Citroen, Ford, Renault sau Opel.
Studiul realizat de J.D. Power a cumulat opiniile a peste 16.200 de clienti, care detin automobilul unei marci de cel putin 2 ani. In mod surprinzator, Daihatsu a ocupat primul loc in acest studiu, Alfa Romeo locul al doilea si Mercedes locul 3.
Urmatoarele doua pozitii au fost ocupate de BMW si Audi. In top 10 s-au mai aflat Toyota, Mazda, Mini, Skoda si Honda. Dacia a mai fost depasita de Volvo si Mitsubishi si a reusit sa ia acelasi punctaj ca marca poporului in Germania, Volkswagen.
Studiul efectuat de societatea de audit J.D. Power a luat in calcul o sumedenie de criterii. Plecand de la prestatia dealerului sau fiabilitatea modelului si ajungand la consumul de carburant sau design, studiul a trecut printr-o serie riguroasa de criterii.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!