No SSO cookie

Studiu: Barbatii conduc aproape 400 kilometri pe an, inutil

voteaza
(0/ 0)
Studiu: Barbatii conduc aproape 400 kilometri pe an, inutil
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Datorita faptului ca barbatii nu opresc sa ceara informatii, conduc in plus, in medie, 400 kilometri pe an.

 
 
Exista o gluma care spune ca barbatii nu opresc sa ceara informatii, in momentul cand nu stiu cu exactitate unde se afla. Ei bine, aceasta nu (mai) este o gluma, ci pura realitate, cel putin asa afirma o firma de asigurari din Marea Britanie, Sheilas'Wheels.


Conform studiului efectuat de compania respectiva, barbatii, (cel putin cei din Marea Britanie), parcurg in plus, 400 km, fata de cat ar fi nevoiti sa parcurga in mod normal. Acest plus de 400 km se datoreaza incapatanarii de a nu opri sa ceara informatii de caracter orientativ. Si mai rau, acesti kilometri in plus, se traduc in bani, adica in jur de 3.100 $, sau 2430 Euro, contravaloarea combustibilului irosit.


In Marea Britanie, 25% dintre conducatorii auto, barbati, prefera sa orbecaie prin trafic, pana la o jumatate de ora, moment in care se decid sa opreasca si sa intrebe pe cineva care e directia corecta. Mai mult, unul din zece refuza in totalitate sa ceara informatii.


De cealalta parte, 75% dintre femei nu au nici cea mai mica problma sa ceara ajutor in vederea aflarii directiei corecte.


Cel mai interesant aspect din acest studiu releva faptul ca 41% dintre barbatii aflati in dificultate au afirmat, fata de pasagerii din masina in care se aflau, ca stiu cu exactitate unde merg si care e traseul, desi nu era adevarat.


Desi studiul s-a efectuat in Marea Britanie, daca se incerca unul similar in SUA, lucrurile ar fi stat, probabil, si mai prost.




Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2816 :: 18.68MB