No SSO cookie

Studentii ieseni au creat primul roadster romanesc

voteaza
(0/ 0)
Studentii ieseni au creat primul roadster romanesc
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Denumit DV/DT, primul roadster creat in Romania a reprezentat subiectul de licenta a patru studenti din Iasi.

 
 

Patru studenti din Iasi de la Facultatea de Mecanica au creat un roadster unicat ca teza poentru lucrarea de licenta. Profesorul Gabriel Ursescu a coordonat proiectul celor patru romani care au construit de la zero primul roadster autohton.

 

Astfel, Ovidiu Hurduc (24 de ani), Vlad Gheorghita (24 de ani) Ionut Chirica (24 de ani) si Ovidiu Trofin (29 de ani) au prezentat ieri in fata comisiei Facultatii de Mecanica proiectul lor, un roadster denumit DV/DT.

 

'Masina este botezata dupa formula acceleratiei si speram ca saptamana viitoare sa reusim sa o inregistram ca marca', a declarat Ionut Chirica pentru Adevarul de Seara.

 

Visul realizarii acestui roadster a apartinut profesorului coordonator Gabriel Ursescu, care acum are in vedere crearea unui atelier pentru productia in serie limitata a modelului DV/DT si a altor modele exotice. Prototipul are o caroserie din fibra de sticla, cantareste 600 kg si este dotat cu un motor de 170 de cai putere de provienenta BMW. Studentii care au proiectat roadster-ul DV/DT au modificat motorul BMW si au implementat mai multe componente.

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

Problema este ca traim in Romanika si avem cel mai idiot RAR din Europa, daca vrei sa construiesti ceva (care oricum ar fi muult mai bine facut decit o dacie veche de 30 de ani cum circula o gramada prin tara) trebuie sa te muti in Marea Britanie. Singurii care reusesc orice cu RARul romanesc sint cocalarii cu masini de la taticu , anume schimbat dimensiuni roti in talon etc.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1998 :: 17.79MB