No SSO cookie

Strategia pe termen mediu și lung a BMW Group

voteaza
(0/ 0)
Strategia pe termen mediu și lung a BMW Group
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

BMW Group va extinde gama de produse BMW i, iar noi modele din clasa de lux se vor lansa pentru cele mai profitabile segmente

 
 

După cel de-al şaselea an-record consecutiv, BMW Group a dezvăluit primele detalii ale noii sale strategii. Prin Strategy NUMBER ONE > NEXT, liderul mondial al furnizorilor de produse şi servicii pentru mobilitate individuală a pus bazele schimbării în industria auto. BMW Group intenţionează să rămână principala forţă din spatele mobilităţii individuale premium. Cu un accent clar asupra oamenilor şi a mediului lor, BMW Group îşi propune să ofere soluţii care sunt deopotrivă revoluţionare şi respectă criteriile de dezvoltare durabilă.

BMW Group vede schimbările ce se petrec prin digitalizare în lumea mobilităţii ca o şansă excelentă de a face viaţa mobilă mai simplă, mai sigură şi mai convenabilă, inspirând astfel noi grupuri de clienţi. În anii următori, BMW Group se va concentra pe extinderea propriei competenţe tehnologice, pe dezvoltarea domeniului de aplicarea aconectivităţii digitale dintre oameni, automobile şi servicii şi consolidarea în mod activ a mobilităţii sustenabile.

Prin urmare, accentul tehnologic va fi pus constant pe atingerea unor viitoare evoluţii în domeniile mobilităţii electrice şi condusului automat. BMW Group şi-a dovedit calităţile de pionier şi vector vizionar al inovaţiei prin brandul BMW i, care a înregistrat deja peste 50.000 de automobile vândute, precum şi prin cea mai nouă versiune BMW Seria 7, cel mai conectat şi inteligent avanpost din portofoliul mărcii.

Sub umbrela BMW iNEXT, BMW Group reuneşte noi forme de condus automat şi conectivitate digitală cu o nouă generaţie de mobilitate electrică, construcţie ultrauşoară şi design interior inovator - acestea vor stabili noi standarde pentru experienţa mobilităţii clientului.

Rolul de lider deţinut de BMW i în ceea ce priveşte dezvoltarea este reflectat deja în scala mare a electrificării altor modele. Actualele versiuni hybrid plug-in sunt la cea de-a treia generaţie şi, din punct de vedere tehnologic, sunt lideri de piaţă. Cu cea de-a patra generaţie, gama electrică va fi extinsă. A cinea generaţie, care va aduce noi evoluţii în toate domeniile, este deja în curs de dezvoltare la BMW.

Acest transfer de tehnologie reprezintă baza pentru modelele hybrid plug-in BMWiPerformance. Cu începere din 2016, BMW Group va avea şapte modele în gama sa, care vor fi fie cu propulsie integral electrică, precum BMW i3, fie vor dispune de o combinaţie de motor termic şi motor electric sub forma unor soluţii hybrid plug-in. Alte modele vor fi lansate în anii următori, inclusiv o versiune hybrid plug-in MINI. În plus, automobilul sport hybrid plug-in BMW i8 - câştigător a numeroase premii - va avea şi o variantă roadster BMW i8. Până la finalul anului 2016, portofoliul de automobile electrice al concernului va fi extins pentru a include un BMW i3 care dispune de capacitate extinsă a acumulatorului şi autonomie suplimentară.

De asemenea, BMW Group continuă să dezvolte tehnologia pilelor de combustie cu hidrogen. Compania are în prezent o flotă de automobile de teste care reuşesc o autonomie de până la 700 de kilometri. Compania consideră că în viitor vor fi disponibile, în paralel, diferite sisteme de propulsie. Această aşteptare se reflectă pe deplin în actualaarhitectură de automobile a BMW Group, care include toate sistemele de propulsie convenţionale şi alternative. Aceasta garantează flexibilitate maximă în toate fazele de dezvoltare şi producţie - în plus, datorită beneficiilor aduse de producţia în volume mari, este şi extrem de rentabilă.

Project i 2.0 pentru asigurarea rolului de lider în condusul automat

Faptul că BMW Group a făcut deja un progres foarte mare în e-mobilitate se datorează în principal project i, prin care BMW Group s-a impus ca pionier al mobilităţii sustenabile. Project i a permis companiei să acumuleze, încă de la început, experienţa necesară în mobilitate electrică, dar, în acelaşi timp, să se asigure că aceasta poate fi realizată la scară industrială. Cu project i 2.0, BMW Group urmează acum un traseu la fel de ambiţios cu privire la condusul autonom şi complet conectat. Prin gruparea potenţialelor oportunităţi oferite de digitalizare, BMW Group îşi va consolida poziţia de lider tehnologic şi în acest domeniu. Un accent clar va fi pus pe hărţile digitale de înaltă definiţie, tehnologia senzorilor, tehnologia cloud şi inteligenţa artificială, domenii decisive pentru succesul în acest segment. Cu investiţia în HERE, BMW Group şi-a asigurat deja disponibilitatea hărţilor de înaltă definiţie.

Din octombrie 2015, clienţii pot experimenta următoarele niveluri de inovaţie în condus automat prin noul BMW Seria 7. Echipat cu cameră stereo şi cinci senzori radar, nava-amiral a BMW Group îşi păstrează locul pe bandă şi menţine o distanţă sigură faţă de automobilul din faţă, chiar şi când se rulează cu viteze de până la 210 km/h pe autostrăzi, aşa cum este posibil pe autostrăzile din Germania. BMW Seria 7 este capabil şi să se conducă singur în garaj la apăsarea unui buton, cu ajutorul funcţiei Remote Control Parching (parcare de la distanţă). Cu controlul prin gesturi şi conectivitatea sa vastă, avanpostul portofoliului BMW este deja un punct de reper în ceea ce priveşte interfaţa utilizatorului şi conectivitatea.

Pentru a-şi extinde suplimentar poziţia de lider în domeniul condusului automat, BMW Group va transfera aceste tehnologii şi la alte modele pe parcursul anilor următori. Noua tehnologie a senzorilor şi software-ul mai puternic vor permite un progres rapid în domeniul condusului automat; BMW iNEXT va stabili noi puncte de referinţă în acest domeniu.

Noile tehnologii nu numai că fac condusul mai confortabil, ci întăresc şi legătura dintre mobilitatea viitorului şi alte aspecte ale vieţii. Conectivitatea este condiţia esenţială pentru realizarea acestei viziuni - şi tocmai acesta este domeniul în care ConnectedDrive a stabilit standardele de mai mulţi ani.

BMW Connected acţionează deja ca un partener personalizat pentru clienţii, furnizând o gamă largă de informaţii pentru a servi nevoilor lor de mobilitate. Sistemul devine din ce în ce mai familiarizat cu traseele favorite şi comportamentul de condus ale utilizatorului, ceea ce îi permite să furnizeze avertismente privind închiderile de drum sau blocajele din faţă şi să sugereze rute alternative.

De asemenea, BMW Group a recunoscut cu rapiditate importanţa tot mai mare a altor servicii digitale, ceea ce a făcut ca produse precum DriveNow, ParkNow şiChargeNow să fie factori importanţi în succesul viitor al BMW Group. Pe parcursul acestui an, BMW Group va anunţa următori paşi în îmbunătăţirea acestor servicii diverse, ceea ce va extinde constant şi rapid serviciile sale de mobilitate.

În afară de serviciile pe care le dezvoltă pe cont propriu, BMW Group investeşte şi într-o serie de afaceri start-up promiţătoare şi furnizori de servicii prin intermediul BMW i Ventures. Această entitate permite concernului să identifice şi să răspundă rapid latendinţele mobilităţii din toată lumea, un avantaj crucial având în vedere ritmul mai rapid al ciclurilor de dezvoltare din industria IT în comparaţie cu lumea auto.

Noile tehnologii şi servicii digitale vor schimba domeniile de afaceri din prezent. Dar ciclurile de investiţii lungi şi intensive financiar care există în acest domeniu, combinate cu ciclul de viaţă lung al produsului, înseamnă că schimbările nu se vor produse brusc. BMW Group aşteaptă o transformare al cărei ritm va creşte treptat, dar, cu toate acestea, se va întinde pe o perioadă lungă şi se va dezvolta diferit de la o regiune la alta. Aceasta se reflectă pe deplin în actuala arhitectură de automobile a BMW Group, care include toate sistemele de propulsie convenţională şi alternativă.

Un asemenea exemplu este motorul termic, care va continua să joace un rol important pentru încă mulţi ani. Nu va scădea în nici un fel efortul BMW Group de a îmbunătăţi eficienţa proceselor consacrate şi de a optimiza continuu tehnologiile implicate. Sub umbrela Efficient Dynamics NEXT, activitatea de dezvoltare a tehnologiilor de propulsie existente continuă fără încetare, căutându-se mereu modalităţi de îmbunătăţire a eficienţei motoarelor termice.

La nivel de produs, BMW Group continuă să emuleze strategia sa de succes din clasele medie şi superioară în clasa premium. BMW Seria 3 şi BMW Seria 5, inclusiv diferitele versiuni derivate ale acestora, au reuşit de mult timp să obţină şi îşi menţin poziţia de lider în segment datorită inovaţiilor tehnologice, calităţii produsului şi designului emoţional.

După ce a fost lider al segmentului premium timp de peste zece ani consecutiv, marca BMW este pregătită să-şi consolideze poziţia pe o bază sustenabilă în partea superioară a portofoliului său de produse, unde ratele de rentabilitate sunt cele mai mari. "Prin BMW X7 ne vom extinde gama de modele", a spus Krüger. "De asemenea, acordăm o atenţie deosebită potenţialului suplimentar al acestui segment foarte atractiv."

Marca BMW M îşi va continua povestea de succes de peste 40 de ani cu o gamă de automobile emoţionale. De când a fost fondată în 1972, legendara M GmbH a fost un pionier al automobilelor de înaltă performanţă, producând maşini care oferă performanţe fără egal, precizie şi agilitate şi o prezenţă dominantă pe şosea. În timp ce legendarul M1 (1978) rămâne emblematic, cel mai nou membru al portofoliului, BMW M2, impresionează în prezent atât publicul, cât şi presa prin dinamica deosebită şi performanţele superioare, extinzând gama de produse BMW M într-un segment care în prezent cunoaşte o creştere puternică. O altă extindere a gamei de produse M a fost deja planificată. În plus, BMW Group intenţionează să-şi extindă gama de modele M Performance puternice în cadrul segmentelor de volum mare, în vederea valorificării potenţialului de creştere şi de câştig al mărcii BMW M.

Viitorul automobilului de lux pur capătă deja formă pentru că Rolls-Royce Motor Carsa început testele cu noua sa arhitectură space-frame din aluminiu, care va sta la baza tuturor gamelor de modele Rolls-Royce viitoare. Aceasta este prima fază a dezvoltării care va face ca noua generaţie de automobile Rolls-Royce Motor Cars să devină disponibilă din prima parte a anului 2018.

Pe baza strategiei sale cuprinzătoare, segmentul motocicletelor BMW intenţionează să continue creşterea sa profitabilă şi sustenabilă pe parcursul anilor următori. Obiectivul său strategic este să livreze clienţilor 200.000 de motociclete şi maxiscutere în 2020. Ca parte a noi sale strategii de produs, BMW Motorrad se va aventura şi în segmentul motocicletelor cu capacitatea motorului sub 500 cmc, modelul fiind noul BMW G 310 R.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2602 :: 22.2MB