Corvette Stingray 2014 este cel mai puternic model standard proiectat vreodată, având o putere estimată de 450 de cai putere (335 kW) şi un cuplu de 610 Nm.
De asemenea, este cel mai performant model standard de până acum, poate accelera de la 0 la 60 km/h în mai puţin de patru secunde şi dezvoltă o acceleraţie laterală mai mare de 1g. Se preconizează că va fi modelul Corvette cu cel mai redus consum de carburant, depăşind valoarea de 26 mile/galon estimată de EPA pentru modelul curent.
„La fel ca modelul Sting Ray din anul 1963, cele mai bune modele Corvette întruchipau performanţa de vârf, reunind tehnologiile de vârf, designul deosebit şi plăcerea de aconduce,” a declarat Mark Reuss, preşedintele General Motors pentru America de Nord. „Nou-nouţul model Corvette depăşeşte toate recordurile de până acum, datorită progreselor actuale în materie de design, tehnologie şi inginerie.”
Noul model Corvette Stingray are doar câteva lucruri în comun cu generaţia anterioară de modele Corvette. Acesta are un cadru de oţel şi un şasiu nou, un tren de rulare şi tehnologii aferente noi, precum şi un design exterior şi interior complet noi. Câteva caracteristici principale:
„Stingray este una dintre mărcile legendare ale istoriei auto,” a declarat Ed Welburn, vicepreşedintele departamentului de design global al GM. „Am ştiut că nu puteam folosi numele Stingray dacă autovehiculul nu se ridică la înălţimea moştenirii sale. Rezultatul este un Corvette Stingray nou ce se detaşează de tradiţie, putând fi în acelaşi timp recunoscut imediat în întreaga lume ca un model Corvette.”
Noul Corvette Stingray va fi produs la uzina de asamblare GM din Bowling Green, Kentucky, ce a beneficiat de îmbunătăţiri în valoare de 131 milioane de dolari, inclusiv o investiţie de aproximativ 52 de milioane de dolari, ce permite producerea în premieră a cadrului din aluminiu la nivel intern.
„Considerăm că modelul Corvette reprezintă tendinţele viitorului în domeniul autovehiculelor de performanţă moderne, generând o putere sporită, o experienţă de conducere mai intensă şi având un consum de carburant mai mic,” a declarat Tadge Juechter, inginer şef Corvette. „Rezultatul este o performanţă îmbunătăţită din toate punctele de vedere. Corvette 2014 are cea mai bună acceleraţie, aderenţă la virare, performanţe excelente de conducere şi frânare şi, estimăm noi, cel mai redus consum de carburant înregistrat până acum de un model Corvette standard.”
Modelul Corvette Stingray coupe 2014 va fi pus în vânzare în al treilea trimestru al anului 2013.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!