No SSO cookie

Spionaj auto: Peugeot 408 Sedan

voteaza
(0/ 0)
Spionaj auto: Peugeot 408 Sedan
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Peugeot realizeaza un facelift modelului 408 Sedan, destinat pietelor emergente.

 
 

Deoarece piata auto europeana este inca sub ape tulburi, compania Peugeot are toate motivele sa-si indrepte atentia catre modelele pe care le construieste si le comercializeaza peste mari, asa cum este si cazul 408 Sedan, o versiune a mai cunoscutului 308, cu ampatament marit si caroserie modificata. Peugeot 408 Sedan se vinde in China, America de Sud si de putin timp si in Rusia.

Spionii auto chinezi au pus mana pe un set de fotografii care ilustreaza versunea facelift a modelului 408 Sedan, fara camuflajul de rigoare.

Exteriorul masoara 4,68 metri in lungime si 1,81 latime, primind totdata cateva retusuri cosmetice cum ar fi grila fata cromata si restilizata, bare cromate pe grila secundara de sub bara de protectie, adoptarea noului logo Peugeot care este reprezentat prin acelasi leu, fara incadratura, pozitionat pe capota motorului, ca si in cazul modelului 301 si un desen nou pentru lampile spate.

La interior, designerii Peugeot au dat o tusa premium noului 408, adaugand elemente noi, realizate din aluminiu si crom.

Potrivit aceleiasi surse, Peugeot 408 Sedan are un consum de carburant imbunatatit, atat pentru motorizarea de 1,6 litri, cat si pentru cea 2,0, ambele in patru cilindri, alimentati cu benzina.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3230 :: 22.2MB