No SSO cookie

Sperante tradate!

voteaza
(0/ 0)
Sperante tradate!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ciudata masina electrica ZAP se pare ca nu e pe atat de buna pe cat sustinea!

 
 
O expozitie in New Orleans pentru reprezentantele auto din SUA a gazduit dezvelirea modelului electric ZAP Alias Roadster, ocazie cu care s-a demonstrat ca promisiunile facute de firma nu sunt reale. Masina cu trei roti si doua locuri sustinea ca acceleratia de la 0 la 100 km/h ar avea loc in doar 5.7 secunde si ca ar avea o autonomie de 240 kilometri. Testat de membrii reprezentantelor auto s-a dovedit ca acceleratia era mai lenta cu cateva secunde si autonomia era mai degraba undeva in zona 150 kilometri, nici pe departe 240. Legat de design, comentariile sunt inutile. Pare a fi un gandac fara aripi si fund. Totusi, exista si cateva puncte tari. Viteza de top din testele celor prezenti se pare a fi de 170 km/h. Ciudata masina va fi produsa in China dar partea de inginerie a celor de la ZAP Alias a fost consultata intai cu oamenii de la Lotus, ei fiind cunoscuti ca foarte priceputi in acest domeniu. Aceasta masina este conforma cu normele de circulatie pe toate strazile, incluzand autostrada, iar pasagerii sunt protejati de un fel de cochilie foarte rigida. Printre alte elemente interesante despre ZAP Alias Roadster se numara faptul ca este construita din materiale mixte, are un sistem GPS la interior si usile se deschid in stilul masinilor Lamborghini.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2835 :: 22.19MB