No SSO cookie

Speedfit - De ce?

voteaza
(0/ 0)
Speedfit - De ce?
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Este oare Speedfit o masina propulsata de om sau doar un bizar aparat de fitness?

 
 
Exista momente in orice industrie cand isi fac aparitia anumite dispozitive care starnesc curiozitatea cu privire la utilitatea lor. In lumea autovehiculelor un astfel de exemplu este SpeedFit, care poate fi cel mai bine descris ca o combinatie bizara dintre un aparat de fitness si un autovehicul. Acest design a starnit interes in cadrul comunitatii auto, in special in ceea ce priveste aplicabilitatea si utilitatea aparatului. Dispozitiviul este, in esenta, o banda de alergat, precum cele prezente la salile de fitness, la care au fost adaugate patru roti si un sistem de directie. Intrebarea logica care si-au pus-o toti cei care au vazut vehiculul este ca, daca tot alergi pe banda sa pui in miscare aparatul, de ce nu ai alerga direct pe asfalt deoarece ar fi mult mai sigur. Singurul avantaj pe care l-ar putea aduce ciudatul vehicul ar fi daca ar veni dotat cu un sistem de viteze precum cel de la biciclete, pentru a putea prinde viteze mai mari decat un pedestru alergand. In final, in ciuda potentialului, oarecum, prezent, opinia majoritara a celor ce l-au vazut a fost ca mai bine raman la traditionalul alergat pe asfalt. *Link la video ce infatiseaza "vehiculul": -http://www.youtube.com/watch?v=XUuwEq98ByM&eurl=http://www.autobloggreen.com/2008/11/15/video-human-powered-transport-or-stupid-fitness-machine/

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4785 :: 17.86MB