Campionatul Mondial de Raliuri se incinge serios pe final, francezul Sebastien Loeb fiind in pericol de a pierde un titlu pe care parea sa-l aiba in mana. Pilotul Citroen a abandonat in Raliul Frantei dupa doar trei probe speciale, iar finlandezul Mikko Hirvonen are acum sanse bune de a-l prinde pe campionul mondial en-titre in clasamentul general al pilotilor.
Cu toate acestea, nici Hirvonen nu a avut o prima zi stralucita in Raliul Frantei si se claseaza doar pe locul sase, la o distanta de un minut si douazeci de secunde de primul clasat. Prim clasat care este si el unul extrem de surprinzator, spaniolul Dani Sordo, pilotul echipei Mini.
Sordo are un avantaj minim in fata urmatorilor doi clasati, norvegianul Petter Solberg, aflat la doar o secunda in spatele ibericului, si francezul Sebastien Ogier, cel care are mai putin de trei secunde in spatele pilotului Mini. Pe patru se claseaza britanicul Kris Meeke, la peste 50 de secunde de Dani Sordo, in vreme ce al cincilea este Jari-Matti Latvala, finlandezul de la Ford care mai mult ca sigur ii va ceda pozitia coechipierului sau, Mikko Hirvonen.
Ziua a doua si a treia de competitii din Franta se anunta extrem de interesante, ramanand de vazut daca Mikko Hirvonen va reusi sa obtina cele 15 puncte care il despart in acest moment in ierarhia pilotilor de Sebastien Loeb. Ogier are si el o sansa buna de a reveni in lupta pentru titlul mondial, diferenta dintre el si coechipierul sau de la Citroen fiind de 29 de puncte in acest moment.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!